Maanteeamet lisas majandus- ja taristuminister Taavi Aasa soovitusel Tallinna-Kuressaare lennuliini hankesse kvaliteeditingimusena lennuki maksimumvanuse, kirjutab
ERR.

- Tänu uuele hanketimgimusele võib uue vedaja leidmine pisut edasi lükkuda.
- Foto: Postimees/Scanpix
Aas tegi maanteeametile niisuguse ettepaneku oktoobri alguses peale seda, kui Saaremaa vallavanem Madis Kallas oli Aasale saatnud kirja, kus märkis, et vallavalitsuse järgi peaks lennuliini hanke tingimustes sätestama lennuki vanuse kriteeriumi, kuna üle 20 aasta vanuste lennukitega polevat lennuühenduses olulist kvaliteedihüpet võimalik saavutada.
Minister Aas nõustus saarlastega ning märkis, et uuem lennuk võimaldab paremini kinni pidada lennugraafikust, on ilmastikukindlam ja reisijatele mugavam. "Nagu nägime rongide ja laevadega, siis kvaliteetsem teenus kasvatab ka reisijate hulka," ütles Aas ERR-ile oktoobri alguses.
Pakkumuste esitamise uus tähtaeg on 20. detsember.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.