Pärast Swissairi teadet lõpetada lennud mootoriprobleemidega Airbus A220-ga, teatas airBaltic, et nemad kontrollivad olukorda ning probleeme justkui ei ole. Tegelikkuses on nad pidanud vahetama Airbusi mootoreid igal lennukil juba keskmiselt kaks korda, kirjutab
simpleflying.com.
airBaltic opereerib täna 20 lennukiga Airbus A220-300. Lennukite kahel esimesel tööaastal, mil lennukipargis oli vaid 13 Airbusi lennukit, vahetas lennufirma välja aga 50 mootorit.
Arvestades, et Airbus A220-l on kaks mootorit, on 13 lennukiga pargis kokku 26 mootorit. See omakorda tähendab, et peaaegu iga mootor vahetati välja kahel korral.
Tõenäoliselt toimusid mootorivahetused järk-järgult vanematel lennukitel plaanipäraselt pärast järjekordseid uuendusi, kuid väljaandele tundub mootorivahetuste sagedus siiski üllatavalt tihe.
Seotud lood
Šveitsi lennufirma SWISS teatas eile, et peatab Airbus A220 lennukite kasutamise peale järjekordse probleemi ilmnemist. Läti rahvuslik lennufirma Airbaltic, mis kasutab samuti A220 lennukeid ütles, et jälgib pingsalt olukorda.
Alates 1. detsembrist 2024 kehtib Eestis muudetud liikluskindlustusseadus, mis laiendab kindlustuskohustust ka paljudele seni vabastatud töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema omadustest ja liikumisviisist.