Pärast Swissairi teadet lõpetada lennud mootoriprobleemidega Airbus A220-ga, teatas airBaltic, et nemad kontrollivad olukorda ning probleeme justkui ei ole. Tegelikkuses on nad pidanud vahetama Airbusi mootoreid igal lennukil juba keskmiselt kaks korda, kirjutab
simpleflying.com.
airBaltic opereerib täna 20 lennukiga Airbus A220-300. Lennukite kahel esimesel tööaastal, mil lennukipargis oli vaid 13 Airbusi lennukit, vahetas lennufirma välja aga 50 mootorit.
Arvestades, et Airbus A220-l on kaks mootorit, on 13 lennukiga pargis kokku 26 mootorit. See omakorda tähendab, et peaaegu iga mootor vahetati välja kahel korral.
Tõenäoliselt toimusid mootorivahetused järk-järgult vanematel lennukitel plaanipäraselt pärast järjekordseid uuendusi, kuid väljaandele tundub mootorivahetuste sagedus siiski üllatavalt tihe.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Šveitsi lennufirma SWISS teatas eile, et peatab Airbus A220 lennukite kasutamise peale järjekordse probleemi ilmnemist. Läti rahvuslik lennufirma Airbaltic, mis kasutab samuti A220 lennukeid ütles, et jälgib pingsalt olukorda.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.