• 11.10.19, 12:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti aasta auto finalistid selgunud

Järjekorralt 20. Eesti aasta auto valimise kuus finalisti on selgunud: Audi e-Tron, BMW 3.seeria, Kia Xceed, Mazda3, Renault Clio ja Toyota RAV4. Esmakordselt on finaalis ka elektriauto.
Eesti aasta auto finalistid selgunud
Eesti aasta autoi valimisi korraldava ajakirja Tehnikamaailm peatoimetaja Tõnu Ojala tunnistas, et kui eelmisel aastal ei jäänud palju puudu, et finaali pääsenuks Nissan Leaf või Jaguar I-Pace, siis seekord suutis Audi e-Tron esimese elektriautona finaali jõuda.
Ainsana tänavustest finalistidest on juba ette näidata Eesti aasta auto tiitel BMW 3.seerial. Aasta oli siis 2006. Läbi 19 aasta on enim tiitleid Škodal, kokku neli. "Kolm esikohta on Opelil ning kaks Peugeot´l, Volkswagenil ja Renault´l, kuid viimasel on nüüd tänu Clio finaali jõudmisele võimalus Opeli kõrval kerkida," nentis Ojala.
Eesti aasta auto valimine sai alguse 2001. aastal, mil esimese tiitli noppis tollasel Eesti autoturul ilma teinud Peugeot 206. Kes võtab tiitli üle lõppeva aasta laureaadilt Kia Stingerilt, selgub novembri lõpuks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele