• 07.10.19, 09:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Valmiv Tallinna Sadama D-terminal saab digikaksiku

Ehitise elukaare efektiivsemaks muutmiseks valmib Nordeconi rajatavast Tallinna sadama D-terminali uuest hoonest ja rekonstrueeritavast osast BIM-teostusmudelis digikaksik. Ka ehitustööd on lõiguti ülitäpse mudeli tõttu kulgenud oodatust kiiremini.
Valmiv Tallinna Sadama D-terminal saab digikaksiku
  • Foto: Tallinna Sadam
Eelmisel aastal alanud neljakorruselise terminalihoone (kolmele põhikorrusele lisandub tehniline korrus) rekonstrueerimine hõlmab peale ehitustööde arhitektuuri-, sisearhitektuuri-, ehituskonstruktsioonide, kütte-, ventilatsiooni-, jahutus-, veevarustus-, kanalisatsiooni-, tugevvoolu-, nõrkvoolu- ja automaatikaosa tööprojekti ning BIM-teostusmudeli (Building Information Modeling) koostamist. Hoone arhitektuurse osa autor on Arhitektuuribüroo R-Konsult ja inseneriosade projekteerija Sweco Projekt AS. Sadama laiendus- ja rekonstrueerimistööde lõplik valmimine on planeeritud 2020. aasta suveks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele