Ehitise elukaare efektiivsemaks muutmiseks valmib Nordeconi rajatavast Tallinna sadama D-terminali uuest hoonest ja rekonstrueeritavast osast BIM-teostusmudelis digikaksik. Ka ehitustööd on lõiguti ülitäpse mudeli tõttu kulgenud oodatust kiiremini.
Eelmisel aastal alanud neljakorruselise terminalihoone (kolmele põhikorrusele lisandub tehniline korrus) rekonstrueerimine hõlmab peale ehitustööde arhitektuuri-, sisearhitektuuri-, ehituskonstruktsioonide, kütte-, ventilatsiooni-, jahutus-, veevarustus-, kanalisatsiooni-, tugevvoolu-, nõrkvoolu- ja automaatikaosa tööprojekti ning BIM-teostusmudeli (Building Information Modeling) koostamist. Hoone arhitektuurse osa autor on Arhitektuuribüroo R-Konsult ja inseneriosade projekteerija Sweco Projekt AS. Sadama laiendus- ja rekonstrueerimistööde lõplik valmimine on planeeritud 2020. aasta suveks.
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.