• 11.09.19, 18:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tartu maantee järgmisi lõike hakatakse ehitama juba 2023. aastal

Kui Tallinna-Tartu maantee Mäo teelõik 2022. aastal valmis saab, siis on järgmisi ehitusi Põltsamaal ja Mäekülas oodata juba kohe pärast seda, ehk aastatel 2023-2024.
Tallinna–Tartu maantee Kose–Mäo vahelise neljarajalise maanteelõigu ehitustööd.
  • Tallinna–Tartu maantee Kose–Mäo vahelise neljarajalise maanteelõigu ehitustööd.
  • Foto: Postimees/Scanpix
Minister Taavi Aas ütles riigikogu infotunnis, et Tallinna–Tartu maanteel on projekteerimisel või ettevalmistamisel Mäeküla ümbersõit ja Põltsamaa ümbersõit. Praeguse plaani kohaselt jätkub neljarajaliste teelõikude ehitus aastatel 2023–2024.
Nende lõikude projekteerimiseks läheb tuleval aastal vaja 3 miljonit eurot. „Eelarve koostamise protsess käib ja kinnitan teile, et omalt poolt teen küll kõik selleks, et see raha riigieelarvesse saaks, et me saaks minna edasi neljarajaliste teede projekteerimisega ja sealt tulenevalt ka siis maade ostuga,“ ütles Aas.
PANE TÄHELE!
Ehitusuudised.ee korraldab 29. oktoobril Tallinna Teletornis Taristuehituse konverentsi 2019. Konverentsile ootame kõiki, kes soovivad head ülevaadet arengutest, prognoosidest ja ootustest 2020. aastaks taristuehituse turul.
Vaata kava ja pane ennast kirja SIIN.
Minister märkis, et rahandusminister on teinud ettepaneku rajada need teelõigud avaliku ja erasektori koostöös (PPP), mida tasub kaaluda. Laenu oleks tema sõnul odavam võtta, kuid kehtivad eelarvereeglid ei lubavat laenu kasutada. Ta lisas, et projekteerimine tuleks tõenäoliselt mõlemal juhul teha riigil ja kindlasti on riigi ülesanne ehituseks maade ostmine.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Juhul, kui otsustada PPP kasuks, siis tõenäoliselt on võimalik need lõigud nii projekteerida kui ka panna ehitusse korraga, märkis Aas. "Ehk see rahastamine saab olema ühe hetkega, korraga suurem lihtsalt," lisas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.06.25, 08:58
Nutikas ja maksuvaba valik kauba vedamiseks
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele