40 miljonit dollarit kaasanud pakirobotite ettevõttel Starship Technologiesil on Ameerikat vallutama minnes konkurentide ees selge tehnoloogiline eelis ning suurte kaubandushiidude, nagu Amazoni ning FedExi, pakiroboteid pole seega põhjust karta, rääkis ettevõtte kaasasutaja ja tehnoloogiajuht Ahti Heinla.

- Nii Skype'i kui ka Starshipi asutaja Ahti Heinla rääkis tänases hommikuprogrammis, et pakirobotite turule toomine on olnud märkimisväärselt keerulisem kui Skype'i tegemine.
- Foto: Eiko Kink
"Jah, me oleme selgelt kõigist teistest ees selles mõttes, et meie teeme juba palju vedusid iga päev ja oleme igapäevases kommertsiaalses opereerimises. Konkurendid on küll teadvustanud, et nad kavatsevad robotit arendada, aga meie teadvustasime seda neli aastat tagasi," rääkis Heinla.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.