40 miljonit dollarit kaasanud pakirobotite ettevõttel Starship Technologiesil on Ameerikat vallutama minnes konkurentide ees selge tehnoloogiline eelis ning suurte kaubandushiidude, nagu Amazoni ning FedExi, pakiroboteid pole seega põhjust karta, rääkis ettevõtte kaasasutaja ja tehnoloogiajuht Ahti Heinla.

- Nii Skype'i kui ka Starshipi asutaja Ahti Heinla rääkis tänases hommikuprogrammis, et pakirobotite turule toomine on olnud märkimisväärselt keerulisem kui Skype'i tegemine.
- Foto: Eiko Kink
"Jah, me oleme selgelt kõigist teistest ees selles mõttes, et meie teeme juba palju vedusid iga päev ja oleme igapäevases kommertsiaalses opereerimises. Konkurendid on küll teadvustanud, et nad kavatsevad robotit arendada, aga meie teadvustasime seda neli aastat tagasi," rääkis Heinla.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.