• 13.08.19, 13:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Praamijärjekord ulatus pühapäeval viie tunnini

Läinud pühapäeval ulatus parvlaevajärjekord Kuivastu sadamast Pädaste ristini ning reisijad pidid sabas ootama ca viis tundi. AS-i Tallinna Sadam kommunikatsiooniosakonna juhataja Sirle Arro ütles ajalehele Saarte Hääl, et see oli suurima reisijatearvuga päev pärast tänavust jaanipäeva,
Praamijärjekord ulatus pühapäeval viie tunnini
  • Foto: Kuvatõmmis Saaremaa praamijärts facebooki lehelt.
“Pühapäeval oli Kuivastu–Virtsu liinil 9569 reisijat ja 3439 sõidukit. 24. juulil ulatus reisijate arv umbes 11 000-ni,” märkis Arro. Tema sõnul võisid põhjuseks olla inimeste puhkused ja ka näiteks merepäevad.
“Kolm parvlaeva teenindasid täisvõimsusel ja tegid nii palju reise, kui ajaliselt võimalik oli. Hilisõhtul tehti veel mõned lisareisid, sest järjekord oli tõesti tavapärasest pikem,” sõnas Arro, kes soovitab praamipilet aegsasti ära broneerida.
Broneeringut omavate autode jõudmine sadamasse on aga omaette teema. Sotsiaalmeedias levis video, kus praamisabas seisvad autod olid parkinud auto keset sõiduteed ning broneeringut omavad reisijad pidid sõitma sadamasse vastassuunavööndis, mis omakorda takistab nii praamilt Muhumaale saabujaid, kuion vastuolus ka liiklusseadusega.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Maanteeameti liiklusekspert Villu Vane ütles Maalehele, et praami järjekorras ootajad peaksid peatuma teepeenral võimalikult paremal pool. Nagu liiklusseaduski ütleb: asulavälisel teel tuleb sõiduk peatada ja parkida parempoolsel teepeenral.
„See annaks võimaluse neile, kel on broneeritud pilet, sõita sadamasse õigel sõidurajal. Pealegi tuleb järjekorras seistes arvestada praamilt tulevate veoautodega ja haigega praamile kiirustava kiirabiga. Sõidukeid tohib peatada ja parkida ainult ühes reas. Kindlasti on keelatud rivi tekitamine sõidutee keskele,” rõhutas Vane.
Loe pikemalt Saarte Häälest ja Maalehest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Hetkel kuum

Gunvor Groupi terminal Rotterdamis, millele pakub logistikateenuseid Eestis tegutsev ning siinses veondus- ja laondussektori parimat palka maksev AS Gunvor Services.
TOP
  • 14.10.25, 15:57
Palga TOP: veondus- ja laondussektori esikolmikus palk üle 6000 euro
BLS avas oma logistikakeskuse laienduse Harjumaal 2022. aastal ja investeeris sellesse 6,5 miljonit eurot.
Uudised
  • 09.10.25, 12:13
Järjekordne BLSi juhatuse liige lahkus ametist
BLS on kümme aastat järjest kahjumit saanud
Girteka transpordibaas Sadys Poznańi lähedal on üks ettevõtte suurimaid ja kaasaegsemaid rajatisi, mida plaanitakse jõuliselt veelgi arendada.
Uudised
  • 08.10.25, 17:09
Girteka vallutab Poolat: eesmärk viiekordistada ekspedeerimisäri ning soetada kuni 8000 sõidukit
Elektriveokite kasutuselevõtt peab toimuma tavapärastes konkurentsitingimustes, mitte kohustuste ja trahvide saatel, leiavad organisatsioonid oma ühisavalduses.
Uudised
  • 14.10.25, 13:32
Logistikasektor protestib nullheitega veokite ostukohustuse vastu: keegi ei osta veokit, mis viib pankrotti:
Shanghai sadam.
Uudised
  • 13.10.25, 13:27
Hiina vastas USAle: mitmed laevad pöördusid nädalavahetusel tagasi
Sadamatasud kasvavad ka USA börsil noteeritud mitteameerika päritolu laevandusfirmadele
Laev antakse uuele omanikule üle oktoobris.
Uudised
  • 14.10.25, 11:30
Tallink müüs kaubalaeva Sailor oma konkurendile
Kriisilogistika päeval juttu juhtinud Autoettevõtete Liidu tegevjuhi Kersten Kattai sõnul sai ta küll paljudele küsimustele vastused, kuid mitte päris kõikidele. Mis tähendab, et samalaadne üritus tuleks muuta traditsiooniks.
Uudised
  • 13.10.25, 11:51
Galerii: “Kriisilogistika päev 2025
Olulisim küsimus: miks pole logistikaettevõtted ETO nimekirjas?
Aasta logistikateo finalistid eelmisel logistika aastakonverentsi. Toona tuli võitjaks Eesti Post om Kaunase logistikakeskusega.
Uudised
  • 10.10.25, 12:55
Juba 24. korda: “Aasta logistikategu 2025” ootab kandidaate!
Kandideeri ise või anna teada ägedast logistikateost: kandidaate saab esitada oktoobri lõpuni!

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele