Tallink Grupp vedas juulis kõigi aegade suurima arvu reisijaid, kokku 1 238 871 reisijat ühes kuus, mida on 1,2% võrra rohkem võrreldes eelmise aasta juuliga.

- Juulis reisis Tallinkiga 1 238 871 reisijat.
- Foto: Andras Kralla
„Oleme selle nimel kõvasti tööd teinud, et meie kõrghooaeg – juulikuu – oleks meie jaoks nii edukas kui vähegi võimalik. Rekordilisele tulemusele on kindlasti kaasa aidanud aasta alguses tehtud laevade uuendused, suurem tähelepanu klienditeeninduse edendamisele, mitmed uuendused ja kaasaegsed teenused, mille eesmärgiks on pakkuda meiega reisivatele klientidele suurimat mugavust ning parimaid elamusi,” kommenteeris börsiteates statistikat Tallink Grupi juhatuse esimees Paavo Nõgene.
Juulikuu reisijatestatistika kohaselt vedas Tallink ainuüksi reisijaid enam kui 170 riigist üle maailma, sealhulgas sellistest eksootilistest riikidest ja piirkondadest nagu Uus-Kaledoonia, Guyana, Laos, Brunei, El Salvador, Mongoolia ja paljudest muudest riikidest ja piirkondadest. Kuigi suurim hulk ettevõtte reisijatest pärineb Tallinki koduturu riikidest Eestist, Soomest, Rootsist ja Lätist, suureneb sarnaselt eelmiste aastatega Aasiast tulnud reisijate arv. Lisaks Märgata on aga ka Euroopa riikidest saabuvate reisijate arvu kasvu, enim on kasvanud Saksamaalt, Itaaliast, Prantsusmaalt ja Suurbritanniast tulnud reisijate arv.
Kõigi aegade suurim arv reisijaid ühes kuus veeti Eesti-Rootsi ja Läti-Rootsi liinidel.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Veetud kaubaveo ühikute maht kasvas 1,1% võrra, 29 967 ühikuni ning veetud reisijate sõidukite maht kasvas 1,0%, võrra 155 297 ühikuni.
2019. aasta juulis veeti Tallink Grupi laevadega reisijaid, kaubaveo ühikuid ja reisijate sõidukeid järgmiselt:
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.