Kui valitsus otsustas eelmisel nädalal, et lähiaastatel tuleb raudtee elektrifitiseerida, siis tunnistas Elron Äripäevale, et otsus puudutab ka nende praeguseid diiselronge.
- Elron hankis viimased diiselrongid aastal 2014 eesmärgiga kasutada 20 aastat. Foto: Raul Mee
Valitsus otsustas neljapäevasel kabinetiistungil investeerida raudtee elektrifitseerimisse lähema 8 aastaga kuni 400 miljonit eurot. Kuna Elron hankis omale viimased diiselrongid aastatel 2012–2014, võttes aluseks 20aastase liisingu, siis tekkis küsimus, mis saab edasi rongidest, mis olid mõeldud kasutamiseks vähemalt kuni 2032. aastani.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.