Alates sügisest saavad Ameerika Ühendriikides ligi 1 miljon inimest võimaluse kasutada Walmarti uut kojukandeteenust, teatas ettevõte reedel. Esialgu katsetab ettevõte uut lahendust Kansas Citys, Pittsburgis ja Vero Beachil. Walmart tahab esialgsest kogemusest õppida ja seejärel teenust riigis laiendada, jättes mainimata laienemisplaani üksikasjad.
Teade tuleb ajal, kui Walmart võistleb Amazoni võimalikult kiire kaupade tarnega.
Toidu ostmist veebis nähakse kasvava turuna, mistõttu ennustatakse USAs toidukauba tarne populaarsusele suurt kasvu. Viimase aasta jooksul ostsid Ühendriikide tarbijatest ligi 37 protsenti oma toidu veebikeskkonnast, mis on Coresight Researchi 2018. aasta uuringu 23protsendise näitajaga selge edasiminek. Sarnast kasvu on näha ka Walmarti klientide seas.
Kuidas uus teenus töötab?
Kliendid, kes tahavad uut kojukandeteenust kasutada, peavad oma koju Walmartil lubama seadistada nutiluku. Seejärel saab Walmarti kodulehelt või äpi kaudu teha tellimuse kindlaks päevaks, millal peaks kaup koju saabuma. Variant on isegi lasta toit tuua otse kööki.
Pärast tellimuse esitamist määrab Walmart ühe oma töötaja oste tegema. Walmarti töötaja toob kliendi määratud ajaks kauba koju, kasutades nutiluku avamiseks ühekordset koodi ja kandes sel ajal enda küljes kaamerat, mille abil saab klient jälgida tegevust.
Kui palju selline teenus maksma hakkab, ettevõte veel ei avaldanud. Hind peaks selguma sügisel, kui teenus muutub kättesaadavaks.
Walmart lisas, et uut kojukandeteenust tegevad inimesed hakkavad läbima intensiivset õppeprogrammi, mis peaks neid ette valmistama kliendi koju minekuks sama hoolsusega, nagu nad läheksid sõbra või pere juurde. Ettevõtte teatel peavad seda teenust osutavad inimesed olema selleks ajaks töötanud Walmartis vähemalt ühe aasta.
Walmarti aktsia kallines reedel 0,9 protsenti, 106,06 dollarini. Viimase aastaga on ettevõtte aktsia hind tõusnud üle 25 protsendi.