• 28.03.19, 11:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bolt värbas Spotifyst finantsjuhi

Bolti (endine Taxify) finantsjuhina alustas tööd Johan Bergqvist, kes töötas varem Spotify finants- ja varade valdkonna asepresidendina.
Bolti uus finantsjuht Johan Bergqvist.
  • Bolti uus finantsjuht Johan Bergqvist.
  • Foto: Bolt
“Mul on hea meel, et Johan otsustas meiega liituda – tal on selja taga hiilgav karjäär Spotifys, kus ta kaasas üle kahe miljardi euro väärtuses investeeringuid ja aitas ettevõttel kasvada sadadest töötajatest tuhandetesse. Bolt jätkab välgukiirusel kasvamist, me kavatseme laieneda uutesse linnadesse ja riikidesse nii Euroopas kui Aafrikas. Seetõttu on väga oluline, et meie finantsjuhil on varasem kogemus kapitali kaasamisel,” ütles Bolti asutaja ja tegevjuht Markus Villig.
Bergqvist vastutab Boltis erinevate ettevõtte kasvuga seotud valdkondade eest, sealhulgas finantside, investeeringute, juriidika ning inimeste ja töökultuuri eest. “Olen kogu südame ja hingega Euroopa tehnoloogiasektorisse panustanud, nii et võimalus Boltiga ühineda ja näha, kuidas sellest ettevõttest saab transpordivaldkonna tõeline liider, on minu jaoks äärmiselt põnev. Bolt on juba väga kiiresti laienenud ja ma panustan hea meelega oma kogemustega ettevõtte senisest veel kiiremasse kasvu,” lisas Bolti finantsjuht Johan Bergqvist.
Kuue aasta jooksul, mil Bergqvist Spotifys töötas, kasvas ettevõtte töötajate arv mõnelt sajalt üle nelja tuhande töötajani. Ta kuulus tiimi, kes viis ettevõtte New Yorgi börsile. Seal hinnati Spotify väärtuseks 30 miljardit dollarit, mis teeb Rootsi firmast Euroopa kõige väärtuslikuma startupi.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Bergqvist on õppinud Stockholmi Ülikoolis õigust ja Rootsi KTH tehnoloogiainstituudis finantsjuhtimist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele