Suurbritannia odavlennufirma easyJet kaotas detsembris Londoni Gatwicki lennujaamas toimunud droonisegaduse tõttu 36 tunniga ligi 17 miljonit eurot, vahendab Reuters.
Lennufirma teatas teisipäeval, et detsembris Gatwickis lennanud droonid mõjutasid 82 000 klienti ja sundisid tühistama ligi 400 lendu. Vahejuhtumi tõttu vähenes easyJeti käive ligi 5,7 miljoni euro võrra. Klientide aitamiseks tuli lennufirmal kulutada veel pea 11,3 miljonit eurot.
"Me oleme pettunud, et olukorra lahendamine võttis nii kaua aega," ütles ettevõtte tegevjuht Johan Lundgren. "Lennujaamad on nüüd üles äratatud ja on järgmistel kordadel paremini valmistunud."
Gatwick pidi detsembris sulgema lennurajad, kui droonid lendasid lennujaama lähedal. Juhtumi tõttu tühistati või suunati ümber ligi 1000 lendu, mis mõjutasid 140 000 reisijat kolme päeval jooksul.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Äripaev
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.