Üks oluline logistika tulevikusuund on see, et ka pakiautomaadid muutuvad ristkasutatavateks. “Sa ei pane ju endale koju eraldi postkasti Äripäeva jaoks ja eraldi postkasti Postimehe jaoks,” tõdes Cleveroni juht Arno Kütt, rääkides logistika tulevikulahendustest.

- Arno Kütt Logistika Aastakonverentsil.
- Foto: Urmas Kamdron
Arno Küti sõnul juhib kogu logistika lähitulevikku e-kaubanduse kiire areng ning see seab logistikale aina tõsisemaid väljakutseid. “Kui kunagi räägiti värviteleviisorist, siis täna on ta lihtsalt teler. Praegu räägitakse nii kaubandusest, kui e-kaubandusest, kuid 10 aasta pärast on see kõik kokku üks kaubandus,” lausus Kütt, kelle sõnul oli näiteks Amazon alles hiljuti 100% e-kaubamaja, kuid tänavu ostis ta traditsioonilise jaeketi WoolWoods.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.