OÜ Atko Liinid esitas 12. detsembril vaidlustuse avaliku bussiliiniveo korraldamise hankedokumentidele, millega otsiti vedajat Saare maakonnas aastateks 2019–2029.

- Atko bussid.
- Foto: Andras Kralla
Atko Liinid leidis, et riigihanke alusdokument sisaldab mitmeid riigihangete seadusega vastuolus olevaid ja ebamõistlikke tingimusi, mistõttu tuleb hankijat kohustada viima hankedokumendid kooskõlla seaduse nõuetega, kirjutab
Saarte Hääl.
Saaremaa valla transpordinõunik Karl Tiitson sõnas, et vallavalitsus ei pea vaidlustust ja Atko Liinide argumente põhjendatuks.
“Uus vedaja peab liinile asuma 1. augustil, aga kui asi venima hakkab, pikendatakse lepinguid praeguste vedajatega senimaani, kuni vaidlused on läbi ja uus leping sõlmitud,” kinnitas Tiitson, et probleemi tekkida ei tohiks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Ka praegu teostab Saaremaal maakondlikke liinivedusid OÜ Atko Liinid.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.