• 14.12.18, 09:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Atko Liinid vaidlustas Saaremaa bussiveohanke

OÜ Atko Liinid esitas 12. detsembril vaidlustuse avaliku bussiliiniveo korraldamise hankedokumentidele, millega otsiti vedajat Saare maakonnas aastateks 2019–2029.
Atko bussid.
  • Atko bussid.
  • Foto: Andras Kralla
Atko Liinid leidis, et riigihanke alusdokument sisaldab mitmeid riigihangete seadusega vastuolus olevaid ja ebamõistlikke tingimusi, mistõttu tuleb hankijat kohustada viima hankedokumendid kooskõlla seaduse nõuetega, kirjutab Saarte Hääl.
Saaremaa valla transpordinõunik Karl Tiitson sõnas, et vallavalitsus ei pea vaidlustust ja Atko Liinide argumente põhjendatuks.
“Uus vedaja peab liinile asuma 1. augustil, aga kui asi venima hakkab, pikendatakse lepinguid praeguste vedajatega senimaani, kuni vaidlused on läbi ja uus leping sõlmitud,” kinnitas Tiitson, et probleemi tekkida ei tohiks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ka praegu teostab Saaremaal maakondlikke liinivedusid OÜ Atko Liinid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele