Täna kohtuvad Tallinnas Eesti, Leedu ja Poola transpordiministrid ning Soome ja Läti esindajad, kohtumise üheks teemaks on Rail Balticu ühisettevõtte laiendamine Soome ja poola suunas.
„Kui me räägime Rail Balticust, siis peame silmas pidama, et kaasatud oleks ka naabrid, mitte ainult Eesti, Läti ja Leedu,“ ütles majandus- ja taristuminister Kadri Simson.
„Soome juba valmistab ette ühisettevõttega liitumist ja Poola teeb omalt poolt pingutusi, et arendada raudteed Leedu-Poola piirist kuni Varssavini,“ lisas ta.
Lisaks arutavad ministrid kohtumisel Euroopa Komisjoni initsiatiivi sõjalise liikumise rahastu loomise, kella keeramise, maanteepaketi, Brexiti ja raudteede elektrifitseerimise teemadel.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.