Tarbesõidukite müük tegi novembris läbi 6,5-protsendilise languse, aga 11 kuu kokkuvõttes on müük 5,3% plussis, teatab Autode Müügi ja Teenindusettevõtete Eesti Liit.

- Müüduim tarbesõidukimark novembris oli Renault.
- Foto: Renault
Kokku on tänavu antud klientidele üle 5989 tarbesõidukit. Novembris oli populaarseimaks margiks Renault 99 sõidukiga, järgnesid Citroen ja Ford, milliseid müüdi vastavalt 70 ja 52 sõidukit. Veokite segmendis olid edukaimad Scania ja Volvo, vastavalt 21 ja 18 veokiga.
Uusi sõiduautosid müüdi novembris 0,1% vähem möödunud aasta novembriga võrreldes.
Kokku müüdi aasta eelviimasel kuul 2031 uut sõiduautot ehk kaks vähem kui mullu. 11 kuu kokkuvõttes on tänavu müüdud 24 274 uut sõiduautot, mis ületab mullu sama perioodi müüginumbrid 5,4% võrra.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Segmentidest olid novembris kõige populaarsemad väiksemad keskklassi autod, milliste osakaal kogu müügist moodustas 25,2%. Järgnesid keskmised maasturid (23,1%) ja väiksemad maasturid (16,3%). Eksporti läks 89 uut sõiduautot.
Toyota oli edukaim automarkide seas ja neid läks kokku kaubaks 299. Populaarsed olid novembris ka Škoda ja Volkswagen, milliseid müüdi vastavalt 235 ja 221 autot. Ka mudelite edetabeli tipu vallutasid Toyota mudelid: populaarseim oli RAV4, milliseid eelistasid tarbijad 92 korral, ja teisele kohale kerkis Auris 76 müüdud autoga. Kolmanda koha hõivas edetabelis Volkswagen Passat 72 autoga.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.