• 17.10.18, 11:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Euroopa automüük vähenes ligi veerandi võrra

Euroopa Liidu riikides vähenes septembris uute sõiduautode müük 23,5%, mida oligi oodata augusti müügi tempoka kasvu järel, teatas AMTEL.
Septembris vähenes uute autode müük enamikus Euroopa Liidu riikides.
  • Septembris vähenes uute autode müük enamikus Euroopa Liidu riikides.
  • Foto: Raul Mee
AMTELi ehk Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu teatel pakkusid paljud automüüjad augustis kvooti ületava laoseisu vähendamiseks autosid suurte hinnaalandustega ja võtsid neid ise arvele, sest 1. septembril rakendunud kvoodid määrasid, kui palju vana kütusekulu metoodikaga mõõdetud sõidukeid võib hiljem müüa. Sellega seoses suurenes Euroopa Liidus uute sõiduautode müük augustis 31,2% ning vähenes oodatult septembris ja seda enamikus riikides.
Septembris müüdi Euroopa Liidus ligi 1,1 miljonit uut sõiduautot. Tänavuse kümne kuuga kokku on aga müüdud ligi 12 miljonit uut sõiduautot, mis ületab eelmise aasta sama perioodi müüginumbreid 2,5%. Kümne kuu kokkuvõttes püsivad plussis ka kõigi suuremate riikide turud, välja arvatud Suurbritannias.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 14:44
Kas ettevõtte autopark töötab sinu kasuks või vastu?
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele