Kuidas on võimalik, et riik laristab raha Pärnu lennujaamale ja tasuta ühistranspordile, ent samal ajal ei jaksa me osta endale kolme uut rongi?

- Hannes Luts
- Foto: Raul Mee
Juba kolm aastat on Elron firma püüdnud majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumile selgitada, et hädasti on vaja soetada uusi ronge, kirjutab Hannes Luts
Delfis.
Ülerahvastatus on jõudnud piirini, mis otseselt kahjustab raudteesõitjate kvaliteeti ja konkurentsivõimet. Ometi plaanib valitsus kulutada sadu miljoneid Rail Balticule ja veel kordi rohkem maanteedele ning eraldab tuleval aastal üle 20 miljoni euro tasuta bussiliikluse jaoks. Riigil on raha küllalt. Küsimus on poliitilistes prioriteetides.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Hannes Luts, transpordianalüütik
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.