Kuidas on võimalik, et riik laristab raha Pärnu lennujaamale ja tasuta ühistranspordile, ent samal ajal ei jaksa me osta endale kolme uut rongi?

- Hannes Luts
- Foto: Raul Mee
Juba kolm aastat on Elron firma püüdnud majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumile selgitada, et hädasti on vaja soetada uusi ronge, kirjutab Hannes Luts
Delfis.
Ülerahvastatus on jõudnud piirini, mis otseselt kahjustab raudteesõitjate kvaliteeti ja konkurentsivõimet. Ometi plaanib valitsus kulutada sadu miljoneid Rail Balticule ja veel kordi rohkem maanteedele ning eraldab tuleval aastal üle 20 miljoni euro tasuta bussiliikluse jaoks. Riigil on raha küllalt. Küsimus on poliitilistes prioriteetides.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Hannes Luts, transpordianalüütik
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.