AS Samat, kes Harjumaal teenindab avalikel liinidel reisijaid peamiselt lõuna suunal (Jüri, Peetri, Kose) ütleb üles Põhja-Eesti ühistranspordikeskusega sõlmitud avaliku teenindamise lepingu ja lõpetab reisijateveo.
„AS Samat on esitanud Põhja-Eesti Ühistranspordikeskusele avalduse Harjumaa lõunasuuna avaliku teenindamise lepingu (ATL) ennetähtaegseks lõpetamiseks. Selle kohaselt ütleb AS Samat ühepoolselt ATLi üles alates 8. oktoobrist ja ATL lõppeb 7. oktoobril. Maanteeamet ja Põhja-Eesti ühistranspordikeskus teevad endast kõik oleneva, et reisijate jaoks ei muutuks midagi seoses vedaja vahetusega,“ ütles maanteeameti ühistranspordi osakonna juhtivekspert Mika Männik
Harju Elule.
Põhja-Eesti ühistranspordi tegevjuhi Vello Jõgisoo sõnul kuulutatakse välja uus hankekonkurss ja kuivõrd tegu on eriolukorraga – reisijate vedu võib katkeda – siis on Põhja-Eesti ühistranspordikeskusel õigus teha suunatud hange.
„See tähendab, et kutsun homme ärajäävate liinide hankes osalema kolm firmat, kelle hulgast valime võitjaks odavaima pakkumise tegija. Tänase plaani kohaselt kuulutame võitja välja 2. oktoobril ja 7. oktoobril peaks potentsiaalne võitja liinid üle võtma.“
Artikkel jätkub pärast reklaami
Loe pikemalt
Harju Elust.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.