• 26.09.18, 13:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vene toll leebus tagatisnõude osas

Kui eile teatas Soome meedia, et soomlased ei pea enam liisinguautode eest Vene piiri ületades tagatisraha maksma, siis sama ei pea enam tegema ka eestlased.
Koidula piiripunkt.
  • Koidula piiripunkt.
  • Foto: Väinu Rozental
Maksu- ja tolliameti tolliosakonna juht Ants Kutti ütles täna hommikul venekeelsele ERR uudistele, et muudatusest teavitasid nende Pihkva kolleegid, et Luhamaa ja Koidula punktides pääseb liisinguautoga Venemaale ilma tagatisraha maksmata, kui liisingufirma või sõiduki registreerimistunnistusele kantud isik ei ole piiri ületamisel varasemaid rikkumisi.
Veidi hiljem teatas Kutti, et ka Ivangorodi piiripunkti kaudu lastakse Eesti liisinguautosid Venemaale ilma tagatisraha nõudmata.
Alates 4. septembrist kehtestas Venemaa seaduse, et nende territooriumil võib viibida ilma tuhandetesse eurodesse ulatuvat tagatisraha maksmata samaaegselt vaid üks konkreetsele isikule või ettevõttele kuuluv välisriigi sõiduk. See omakorda tähendas, et ka liisingufirmade nimel olevad sõidukid ei saa raha maksmata üle Vene piiri, kui kasvõi üks sama firma auto juba seal viibib.
Soome ja teised riigid asusid selle otsuse vastu otsustavalt võitlema ning saavutasid kokkuleppe, et tunnustatud liisingufirmade kohta see reegel ei kehtiks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele