• 16.07.18, 14:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tesla omanikud on Norras hädas

Tesla probleemid Norras näitavad, mis juhtub siis, kui autod lähevad hästi kaubaks, kirjutab Kauppalehti.
Tesla
  • Tesla
  • Foto: AFP/Scanpix
Norra on riik, kus on elaniku kohta kõige rohkem Teslasid, ja huvi nende vastu ei vähene.Tesla teenindusega pole norralased aga sugugi rahul. Järjekorrad on pikad ja alati ei vastata klientide kõnedelegi. Ka varuosi on nappinud.Tesla kinnitab, et on teenindust parandanud, mida peaks varsti ka kliendid nägema. 
Norra autoregistris on 26 000 Teslat, nende eest hoolitseb 11 teeninduskeskust. Ettevõte lubab neljakordistada liikuvate hooldusautode mahtu sel suvel, lisaks on plaanis uus suur hoolduskeskus Oslosse. Tesla teatel on nad Norras hooldusmeeskonda 30 inimesega tugevdanud.Siiski on Norra tarbijakaitseamet saanud sel aastal Tesla kohta juba üle saja kaebuse. Kliendid rääkisid oma kuudepikkustest vintsutustest autoblogile Electrek.Samasugused probleemid teistel turgudel on Tesla suutnud seljatada, millest räägib see, et Teslade omanikud on on valikuga kõige rohkem rahul.
Autor: Äripaev

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.25, 10:43
Nixor loob terviku, Datalogic tagab töökindluse – ladu, mis liigub tõrgeteta
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele