Tesla probleemid Norras näitavad, mis juhtub siis, kui autod lähevad hästi kaubaks, kirjutab Kauppalehti.
Norra on riik, kus on elaniku kohta kõige rohkem Teslasid, ja huvi nende vastu ei vähene.Tesla teenindusega pole norralased aga sugugi rahul. Järjekorrad on pikad ja alati ei vastata klientide kõnedelegi. Ka varuosi on nappinud.Tesla kinnitab, et on teenindust parandanud, mida peaks varsti ka kliendid nägema.
Norra autoregistris on 26 000 Teslat, nende eest hoolitseb 11 teeninduskeskust. Ettevõte lubab neljakordistada liikuvate hooldusautode mahtu sel suvel, lisaks on plaanis uus suur hoolduskeskus Oslosse. Tesla teatel on nad Norras hooldusmeeskonda 30 inimesega tugevdanud.Siiski on Norra tarbijakaitseamet saanud sel aastal Tesla kohta juba üle saja kaebuse. Kliendid rääkisid oma kuudepikkustest vintsutustest autoblogile Electrek.Samasugused probleemid teistel turgudel on Tesla suutnud seljatada, millest räägib see, et Teslade omanikud on on valikuga kõige rohkem rahul.
Autor: Äripaev
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.