• 26.06.18, 17:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Soome kogemus: eestlased trahve ei maksa

Välismaalased saavad igal aastal Soomes parkimistrahve, eestlastest maksab oma trahvi ära napp 17 protsenti, Venemaa kodanikest pooled.
Trahvikviitung
  • Trahvikviitung
  • Foto: Shutterstock
Helsingis on viimase viie aastaga parkimistrahve võlgu jäädud suurusjärgus 4,4 miljonit eurot, vahendab Kauppalehti EastParki teadet.
Rahvustest on kõige korralikumad trahvimaksjad venelased ja itaallased, kõige hooletumad eestlased. 100 000 euro suurusjärgus trahviraha on viimastel aastatel saamata jäänud teistelgi Soome linnadel: Lahtil 155 000, Joensuul 135 000 ja Oulul 85 000 eurot.
Helsingis kirjutati välismaa registrimärgiga autodele aastatel 2013–2017 välja 69 000 trahvi, neist üle 80 protsendi jäi tasumata.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ülekaalukalt kõige rohkem saavad Soomes parkimistrahve eestlased. Aastas saavad Eesti numbrimärkidega autod umbes 10 000 trahvi, millest makstakse ära 17 protsenti.
Suuruselt teine, aga juba palju väiksem trahvisaajate rühm on Venemaa numbrimärkidega autod, millest makstakse ära veidi rohkem kui pooled.
Rootslased saavad aastas umbes 700 parkimistrahvi ja ka nemad on kehvad maksjad, tasutud saab iga viies trahv.
Autor: Äripaev

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele