• 04.06.18, 12:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

airBaltica suvine lennugraafik käivitus täies mahus

Eile, 3. juunil, käivitas airBaltic oma viimase 2018. aasta suvise lennuliini, milleks on Riia - Bordoo. Kokku käivitas lennufirma sel suvel kaheksa uut liini.
Bombardier CS300
  • Bombardier CS300
  • Foto: Air Baltic
Käesolevaks suveks käivitas airBaltic Riiast lennuliinid kaheksasse uude sihtkohta, milleks on Malaga, Lissabon, Split, Bordoo, Gdansk, Almatõ, Sotši ja Kaliningrad. Lisaks on airBaltic käivitanud lennu Tallinn - London ning oktoobris alustavad Tallinn - Oslo ning Tallinn - Stokholm lennud.
airBaltic’u asepresident võrgu alal Wolfgang Reuss tunnistas, et suvehooajal pakutakse suuremat arvu sihtkohti, et baltimaade elanikel oleks võimalikult mugavad ühendused suve parimate sihtkohtadega nii Euroopas, kui ka väljaspool selle piire.
Eelmisel nädalal teatas airBaltic suurtehingu sõlmimisest Bombardieriga. Lisaks juba tellitud 20-le Bombardier CS300 lennukile on lennufirma otsustanud Kanada lennukitootajaga sõlmida lepingu veel kuni 60 lennumasina peale. Selle sammuga muutub airBaltic suurimaks Bombardieri lennukipargiga lennufirmaks Euroopas ning suuruselt teiseks maailmas.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Sellega mitmekordistab airBaltic oma seni 31 lennukist koosnevat lennukiparki, kus juba olemasolevatele kaheksale Bombardier CS300-le on ka 11 Boeing 737 ja 12 Bombardier Q400 NextGen lennukit. Viimased müüakse järgmiste aastate jooksul maha, et lennufirma saaks 2025. aastaks minna täielikult üle ühele lennukitüübile.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele