• 22.05.18, 09:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Oleg Ossinovski tõstaks rongide ja autode piirkiirust

Enam kui 15 riigis ärimehena tegutsev Oleg Ossinovski soovitas mõelda reisirongide ja headel maanteedel ka autode piirkiiruse tõstmisele ning leidis, et Rail Baltic on iseenesest hea, kuid ajale jalgu jäänud projekt.
Oleg Ossinovski
  • Oleg Ossinovski
  • Foto: Andras Kralla
Ossinovski sõnul on tal Euroopa Liidu toel rajatava Rail Balticu raudteeühenduse kohta etteheiteid, kuna see ei ole tema sõnul praegu kavandatavast projektist piisavalt ajakohane. "Me ei projekteeri tänapäevast raudteed, vaid eilse päeva raudteed. Me projekteerime isegi üleeilset päeva," ütles Ossinovski Postimehele antud intervjuus.
Ossinovski sõnul arendasid reisirongid Prantsusmaa raudteedel 380-kilomeetrist tunnikiirust juba 1983. aastal. "Aga meie kavandame aastaks 2025 raudteed, kus rongide keskmine kiirus on 240 kilomeetrit tunnis. 400-kilomeetrine tunnikiirus on rongi jaoks täiesti normaalne!" rääkis ettevõtja.
Ta nimetas sarnaseks "absurdsuseks" seda, et kalli raha eest korda tehtud maanteedel on kehtestatud autode piirkiiruseks 90 kilomeetrit tunnis. "90 kilomeetrit tunnis saab sõita ka metsas puude vahel kruusateel. Kui me investeerime uutesse teedesse, siis tõstame piirkiiruse kasvõi 150 peale," rääkis Ossinovski.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Loe pikemalt Postimehest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele