Enam kui 15 riigis ärimehena tegutsev Oleg Ossinovski soovitas mõelda reisirongide ja headel maanteedel ka autode piirkiiruse tõstmisele ning leidis, et Rail Baltic on iseenesest hea, kuid ajale jalgu jäänud projekt.

- Oleg Ossinovski
- Foto: Andras Kralla
Ossinovski sõnul on tal Euroopa Liidu toel rajatava Rail Balticu raudteeühenduse kohta etteheiteid, kuna see ei ole tema sõnul praegu kavandatavast projektist piisavalt ajakohane. "Me ei projekteeri tänapäevast raudteed, vaid eilse päeva raudteed. Me projekteerime isegi üleeilset päeva," ütles Ossinovski
Postimehele antud intervjuus.
Ossinovski sõnul arendasid reisirongid Prantsusmaa raudteedel 380-kilomeetrist tunnikiirust juba 1983. aastal. "Aga meie kavandame aastaks 2025 raudteed, kus rongide keskmine kiirus on 240 kilomeetrit tunnis. 400-kilomeetrine tunnikiirus on rongi jaoks täiesti normaalne!" rääkis ettevõtja.
Ta nimetas sarnaseks "absurdsuseks" seda, et kalli raha eest korda tehtud maanteedel on kehtestatud autode piirkiiruseks 90 kilomeetrit tunnis. "90 kilomeetrit tunnis saab sõita ka metsas puude vahel kruusateel. Kui me investeerime uutesse teedesse, siis tõstame piirkiiruse kasvõi 150 peale," rääkis Ossinovski.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Loe pikemalt
Postimehest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.