• 22.05.18, 11:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Keila-Haapsalu maantee 10 km lõik läks remonti

Nordecon alustas Keila-Haapsalu maantee kilomeetrite 45-55 ehk Seljaküla– Keedika lõigu rekonstrueerimist. Teetööde pikkus on 10 kilomeetrit ning Maanteeameti poolt tellitud objekti lõpptähtajaks on seatud 21. november.
Keila-Haapsalu maantee 10 km lõik läks remonti
  • Foto: Raul Mee
„Keila-Haapsalu maantee ehk tugimaantee number 17 kümnekilomeetrise lõigu rekonstrueerimise raames freesime kogu vana asfaltkatte ning vahetame välja kõik põhitee alla jäävad vanad betoontruubid,” märkis Nordecon ASi juhatuse liige Ando Voogma. „Lisaks teostame ka raadamistöid kogu lõigu ulatuses, et tagada parem nähtavus.”
Muuhulgas profileeritakse rekonstrueerimise käigus vana muldkeha pealispind ning osaliselt toimub ka vana muldkeha laiendamine. Rajatakse uus kompleksstabiliseeritud katendi kiht ning seejärel paigaldatakse kogu objekti ulatuses ka uus kahekihiline asfaltkate. Lisaks eelnevale puhastatakse olemasolevaid kraave ning kaevatakse ka uusi, markeeritakse teekate ning paigaldatakse uued liikluskorraldusvahendid. Objekti maksumus on 2,4 miljonit eurot, millele lisandub käibemaks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele