Keskerakond kaalub laenu võtmist, et ehitada neljarealiseks riiklikud põhimaanteed Tallinn–Tartu, Tallinn–Narva, Tallinn–Pärnu, selgub partei valimisplatvormist.

- Tallinna-Tartu maantee
- Foto: Raul Mee
Riigikogu 2019. aasta valimiste eel on
Keskerakond juba alustanud kampaaniaga. Peaministri büroo juht
Tanel Kiik kirjutab värskes Kesknädalas, et järgmistele valimistele läheb Keskerakond “koostöös Eestimaa inimestega”, kellega on riigikogu valimiste eel plaanis korraldada 101 rahvakohtumist ning panna paika oma valimisplatvorm, mis “võimalikult laialdaselt kajastaks Eestimaa inimeste mõtteid, soove ja tulevikunägemust”.
Kiik kirjutab, et taristu arendamisel rõhutab partei programm, et tuleb edasi minna Saaremaa silla ja Tallinna–Helsingi tunneli tasuvusuuringutega ning Rail Balticu rajamisega.
“Inimesed ei rutta kohe suurprojektidele jah-sõna andma, vaid soovivad enne usaldusväärseid arvutusi nende hinna ning erasektori kaasamise võimaluste kohta,” kirjutab Kiik ja lisab: “Konkreetse ettepanekuna on taristu peatükis pakutud ka laenu võtmist riiklike põhimaanteede (Tallinn–Tartu, Tallinn–Narva, Tallinn–Pärnu) neljarealiseks ehitamiseks.”
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Äripaev
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.