Paldiski sadama ning Kapellskäri ja Hanko vahel opereeriv Taani laevafirma DFDS omandas Vahemere laevandusgrupi U.N. Ro-Ro, tõustes sellega aina kasvava Türgi ja EL vaheliste ro-ro merevedude turuliidriks.

- U.N.Ro-Ro liinid Türgi ja Euroopa vahel.
- Foto: DFDS
DFDS omandab tehingu käigus 98,8% U.N. Ro-Ro aktsiatest, mõlema riigi valitsused on tehingu heaks kiitnud. Türgi suurima ro-ro laevakompanii omandamine on tõhusaks täienduseks Taani laevandusgrupile, mis siiani tegutses peamiselt Lääne- ja Põhjamerel ning Inglise kanali piirkonnas. Vahemeres tegutses DFDS siiani vaid Marseille -Tunis liinil.
Pärast U.N. Ro-Ro omandamist hakkab DFDS opereerima ka Toulon-Pendik liinil ning Aadria meres Trieste sadamast Barisse Itaalias, Patra sadamasse Kreekas ning Ambarli, Pendiki ja Mersini sadamatesse Türgis. Koostöö Euroopa raudteevõrgustikuga võimaldab edaspidi liigutada kaupu Türgist operatiivselt läbi Itaalia ja Prantsusmaa otse Põhjamere sadamatesse.
„U.N. Ro-Ro on suure kasumlikkusega ettevõte ja me oleme kindlad, et ühendades oma jõud, loome täiesti uusi võimalusi täiesti uutele klientidele,“ lausus DFDS president Niels Smedegaard tehingut kommenteerides.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.