Eesti rahvusliku lennufirma Nordica reisijate arv kasvas ka 2018. aasta esimeses kvartalis ja suvesihtkohtade lennukite kiire täitumus lubab prognoosida kasvu jätkumist.
Tänavu esimeses kvartalis lendas kodumaise lennufirmaga 125 000 reisijat, mida on ligi 17 protsenti enam kui aasta tagasi samal perioodil. Nordica turuosaks Tallinna lennujaamas mõõdeti samal ajavahemikul 25 protsenti, 80 protsenti lendudest väljus 15-minutise täpsusega ja lendude toimumise protsent oli 97.
Algaval suvehooajal lisandub Nordica lennuplaani suisa kolm uut sihtkohta: aastaringne Kopenhaagen, kuhu hakatakse lendama kuni 11 korda nädalas, ning suvised Constanta Rumeenias ja Ohrid Makedoonias.
„Nordica läheb oma kolmandale suvehooajale vastu hea ja kindla tundega. Broneeringud lubavad juba täna prognoosida reisijate kasvu jätkumist ja kinnitavad, et eestlased tahavad üha enam garanteeritud suveilma, mida meie puhkusesihtkohad ka pakuvad,“ ütles Nordica juhatuse esimees Jaan Tamm.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Edukas on olnud töö ka rahvusvahelisel tasandil, kus on laienenud Nordica koostöövõrgustik – peale Lufthansa jagab Eesti lennufirma Tallinna-Müncheni liinil koode nüüd ka Croatian Airlinesiga. Hollandi linnast Groningenist avatakse sel hooajal lennud Ibizale ja Nice’i ning lisaks on Nordical kavas suurendada eksporditeenuseid.
Nordica on kahe tegevusaasta jooksul kasvanud piirkonna arvestatavaks regionaallennufirmaks, käitades juba 19 lennukit, ja on seega Eesti läbi aegade suurim lennuettevõte. Nordica ekspordib edukalt lennuteenuseid nii Rootsi, Taani, Poola kui ka Hollandisse ning annab tööd üle 400 lennundusspetsialistile Eestis ja välisriikides.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.