Kihnlased märkasid saare lõunatipu lähistel juba mitmendat päeva seismas paberipuitu vedavat kaubalaeva Transforza. Selgus, et alus on madalikule kinni jäänud.

- Transforza asukoht täna hommikul.
- Foto: Kuvatõmmis
Veeteede ameti kommunikatsioonijuht Priit Põiklik selgitas
Pärnu Postimehele, et väga palju infot juhtunu kohta pole veel neilgi ja juhtumiga tegeleb politsei- ja piirivalveamet. "Saime kolmapäeval laevaliikluse juhtimise keskusest info, et Kihnu saarest lõunas on laev madalikule sõitnud. Kindel on, et vigastatuid kaheksaliikmelises meeskonnas ei ole," teatas Põiklik eile.
Politsei- ja piirivalveameti merevalvekeskuse vanem Ivar Treffner rääkis, et amet pakkus alusele eile abi, kuid seda ei vajatud. "Laevaagent suhtleb kindlustusega, kes hakkab organiseerima laeva madalikult päästmist. Samuti on agent tellinud tuukrid aluse esmaseks ülevaatuseks," selgitas Treffner ja lisas, et laeva madalikule sõidu põhjusi uurib veeteede amet.
Gibraltari lipu all seilav aastal 2000 ehitatud kaubalaev Transforza oli haavapaberipuulastiga teel Pärnu sadamast Soome Kaskösse.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.