• 28.02.18, 14:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Riik hakkab süvendama Rukki kanalit

Veeteede Amet tellib mandri ja Hiiumaa laevateel oleva Rukki kanali süvendustööd tänavu suve teisel poolel, kui keskkonnaministeerium on andnud selleks vee erikasutusloa. Tööde hind selgub hanke käigus.
Riik hakkab süvendama Rukki kanalit
  • Foto: Veiko Tõkman
Veeteede Amet koostab tööde tingimusi ja projekti, et kuulutada lähiajal välja hooldus- ja süvendustööde hange. Raha selleks on riigieelarves planeeritud. 
Viimati traaliti Rukki kanalit 2016. aasta oktoobris, millega saavutati kanali minimaalne sügavus 5 meetrit. Traalimine ei andnud soovitud tulemust ja sügavus ei püsi, sest hoovused kannavad kanalisse setet.Selleks aastaks plaanitud süvenduse käigus on eesmärk saavutada kanali minimaalne sügavus 5,2 meetrit, mis tagaks parvlaevaliikluse mandri ja Hiiumaa vahel ka madala veetaseme korral. Sügavus on arvestatud uue kõrgussüsteemi ehk Amsterdami nulli alusel.Riik plaanib Rukki kanali süvendamist regulaarselt, esialgsel hinnangul on vajadus korrata töid iga kahe aasta tagant.
Autor: Äripaev

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele