• 28.02.18, 14:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Riik hakkab süvendama Rukki kanalit

Veeteede Amet tellib mandri ja Hiiumaa laevateel oleva Rukki kanali süvendustööd tänavu suve teisel poolel, kui keskkonnaministeerium on andnud selleks vee erikasutusloa. Tööde hind selgub hanke käigus.
Riik hakkab süvendama Rukki kanalit
  • Foto: Veiko Tõkman
Veeteede Amet koostab tööde tingimusi ja projekti, et kuulutada lähiajal välja hooldus- ja süvendustööde hange. Raha selleks on riigieelarves planeeritud. 
Viimati traaliti Rukki kanalit 2016. aasta oktoobris, millega saavutati kanali minimaalne sügavus 5 meetrit. Traalimine ei andnud soovitud tulemust ja sügavus ei püsi, sest hoovused kannavad kanalisse setet.Selleks aastaks plaanitud süvenduse käigus on eesmärk saavutada kanali minimaalne sügavus 5,2 meetrit, mis tagaks parvlaevaliikluse mandri ja Hiiumaa vahel ka madala veetaseme korral. Sügavus on arvestatud uue kõrgussüsteemi ehk Amsterdami nulli alusel.Riik plaanib Rukki kanali süvendamist regulaarselt, esialgsel hinnangul on vajadus korrata töid iga kahe aasta tagant.
Autor: Äripaev

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele