Lux Expressi bussipark täieneb 15 Scania Irizar luksusbussiga, mis valmivad eritellimusel Hispaanias ja jõuavad Eestisse kevadel. Investeeringu kogumaksumuseks on 5,5 miljonit eurot.
- Lux Express bussid Foto: Lux Express
Lux Expressi juhatuse esimehe Andrus Treieri sõnul tingib investeerimisvajaduse Eesti bussireisijate ootuste pidev kasv ühistranspordi kvaliteedi osas. “Meie bussid ei ole mõeldud ainult punktist A punkti B sõitmiseks, vaid on selleks, et reisija naudiks seda keskkonda, mida buss talle pakub ning reisimugavuse poolest on meie bussid maailma tipptase,” sõnas Treier.
Bussiettevõtte juht rõhutas, et Eestisse saabuvad bussid on bussitehnika viimane sõna ka keskkonnasõbralikkuse poolest. “Uute busside kütusekulu on 26 liitrit 100 km kohta ja heitgaaside tase vastab Euro 6 normidele. Ühe reisijakoha viimiseks 100 kilomeetri kaugusele kulub meie bussil umbes 0,4 liitrit kütust. Kui arvestada seda, et ühes autos sõidab keskmiselt 1,6 inimest, siis on buss kahtlemata keskkonnasõbralik,” tõi Treier näite.
Treier tunnistab, et kaasaegne ühistransport konkureerib eelkõige autoga ja ettevõtte suurim eesmärk on meelitada inimesed autodest bussidesse. "Tallinna-Tartu liinil see on meil juba õnnestunud ja ka Tallinna-Pärnu liinil on reisijate arv kasvutrendis tänu uutele bussidele ja sõidugraafikutele. Sama loodame saavutada ka teistel liinidel," lisas Treier.
Lux Express Lounge busside, mida soetab ettevõte juurde kokku kolm, on 45 kohta, eriti mugavas ja privaatses Lounge'i osas on istmed paigaldatud 2+1 põhimõttel. Teistes bussides on 56 kohta ja kõik istmed on paigaldatud 2+2 põhimõttel.
Seotud lood
Ettevõtte äritegevuseks vajalikud sõidukid soetatakse enamasti liisinguga, mida finantseerib üldjuhul pank. Sellega kaasnevad sõidukite korralised hooldused, rehvivahetused ja kindlustusjuhtumite puhul ka hulganisti asjaajamist. Selline sõidukipargi haldamise viis on ettevõtte jaoks märkimisväärse ajakuluga, eriti kui sõidukeid on rohkem.
Hetkel kuum
Tagasi Logistikauudised esilehele