Lux Expressi bussipark täieneb 15 Scania Irizar luksusbussiga, mis valmivad eritellimusel Hispaanias ja jõuavad Eestisse kevadel. Investeeringu kogumaksumuseks on 5,5 miljonit eurot.

- Lux Express bussid
- Foto: Lux Express
Lux Expressi juhatuse esimehe Andrus Treieri sõnul tingib investeerimisvajaduse Eesti bussireisijate ootuste pidev kasv ühistranspordi kvaliteedi osas. “Meie bussid ei ole mõeldud ainult punktist A punkti B sõitmiseks, vaid on selleks, et reisija naudiks seda keskkonda, mida buss talle pakub ning reisimugavuse poolest on meie bussid maailma tipptase,” sõnas Treier.
Bussiettevõtte juht rõhutas, et Eestisse saabuvad bussid on bussitehnika viimane sõna ka keskkonnasõbralikkuse poolest. “Uute busside kütusekulu on 26 liitrit 100 km kohta ja heitgaaside tase vastab Euro 6 normidele. Ühe reisijakoha viimiseks 100 kilomeetri kaugusele kulub meie bussil umbes 0,4 liitrit kütust. Kui arvestada seda, et ühes autos sõidab keskmiselt 1,6 inimest, siis on buss kahtlemata keskkonnasõbralik,” tõi Treier näite.
Treier tunnistab, et kaasaegne ühistransport konkureerib eelkõige autoga ja ettevõtte suurim eesmärk on meelitada inimesed autodest bussidesse. "Tallinna-Tartu liinil see on meil juba õnnestunud ja ka Tallinna-Pärnu liinil on reisijate arv kasvutrendis tänu uutele bussidele ja sõidugraafikutele. Sama loodame saavutada ka teistel liinidel," lisas Treier.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Lux Express Lounge busside, mida soetab ettevõte juurde kokku kolm, on 45 kohta, eriti mugavas ja privaatses Lounge'i osas on istmed paigaldatud 2+1 põhimõttel. Teistes bussides on 56 kohta ja kõik istmed on paigaldatud 2+2 põhimõttel.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.