Kodumaise lennufirma Nordicaga lendas 2018. aasta esimesel kuul üle 39 000 reisija. Võrreldes 2017. aasta jaanuariga on reisijate arv kasvanud üle 16 protsendi. Iga neljas reisija, kes Tallinnast lendab, valib just Eesti lennuettevõtte, teatab Nordica.

- Nordic Aviationi lennuk
- Foto: Postimees/Scanpix
Nordica turundus- ja kommunikatsioonijuht Toomas Uibo ütles, et ärilendude hooaeg on täies hoos ning lennuhuviliste kasv ärireisijate segmendis valmistab rõõmu. „Nordica eelis on jätkuvalt kõige suurem valik otselende Tallinnast, mis toimuvad ärilendajatele mugavatel kellaaegadel ning põhimõttel „hommikul vara kohtumisele ja õhtuks koju tagasi“.
Talvehooajal lendab Nordica Tallinnast ühtekokku 12 sihtkohta. “Eelmisel kuul olid populaarseimad sihtkohad München, Stockholm ja Varssavi. Üle 78 protsendi lendudest väljus 15-minutise täpsusega ja nende regulaarsus oli 97,5 protsenti.
Jaanuaris tehti kokku u 900 lendu. Sel aastal lisandub ettevõtte liinivõrku kolm uut sihtkohta: 27. aprillil alustatakse lende Skandinaavia suurimasse sõlmjaama Kopenhaagenisse, 1. juunil Makedoonia populaarsesse suvituskohta Ohridi ja 16. juunil Musta mere äärsesse kuurortlinna Constantasse.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.