• 09.02.18, 14:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Galerii: Mercedes-Benz esitles uut Sprinterit

Sel nädalal esitles Mercedes-Benz täiesti uut Sprinterit, millest hakatakse tootma enneolematult palju versioone alates madelautost luksusliku matkabussini: ühtekokku 1700 erinevat varianti!
Uus Mercedes-Benz Sprinter
  • Uus Mercedes-Benz Sprinter
  • Foto: Daimler
Sel nädalal Saksamaal Duisburgis esitletud uus Sprinter pakub lisaks tohutule avule erinevatele mudelitele ka tipptasemel innovaatilis lahendusi. Kõige enam rõhutati esitlusel Mercedes PRO connect süsteemi, mis interneti püsiühenduses olles ühendab ühte võrku kõik autopargi sõidukid, mille kaudu saab reaalajas  jälgida sõiduki asukohta, tema tehnilist seisukorda, jagada töökäsklusi, edastada veosedokumente jms. Eestis muutub PRO connect teenus kättesaadavaks järgmisel aastal.
Erinevatest kereversioonidest on saadaval madelauto, pikap, kaubik ja reisibuss, kolm erinevat veoskeemi (nii esi-kui tagavedu ning nelikvedu), ja nagu juba öeldud lugematul arvul erinevaid kaubaruumilahendusi, kerepikkuseid jne. Suurim kaubaruumi naht on 17 m3 ja täismass 5,5 tonni.
Eestisse on uut Sprinterit oodata suvel, Saksamaal algavad tema hinnad 19 990 eurost.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Loe uuest Sprinterist lähemalt siit!
Vaata pilte uuest Sprinterist:
Galerii: Mercedes-Benzi uus Sprinter
14 fotot
  • Galerii: Mercedes-Benzi uus Sprinter

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele