• 08.02.18, 09:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tunneli jaoks tuleb välja kaevata kuue püramiidi jagu materjali

„Me räägime siin peaaegu kuuest Egiptuse püramiidi kogusest materjalist,“ ütles ehitusinsener ja Amberg Grupi president Felix Amberg Tallinna-Helsingi tunneli ehitamise kohta.
Tallinna-Helsingi tunnel
  • Tallinna-Helsingi tunnel
  • Foto: FinEst Linki esitlus
Tunnelite suurim probleem on väljakaevatud materjal, küsimusi võib tekitada ka jäägi transport ja ladestamine, lisas ta.
Ajaleht Pealinn vahendas, et Ambergi sõnul on nii suure projekti puhul  probleemiks kindlasti saarte ehitamine, sest seal peab logistika olema väga paigas. „Kõik, mida kaevandatakse ja ehitatakse, peab liikuma laevadega ühest kohast teise," selgitas Amberg ja lisas, et küsimus ei ole betooni vajaduses, vaid infrastruktuuris, ka näiteks elektris, mis peab olema juba olemas, kui kaevandama hakatakse.
Ambergi sõnul on oluline mõista, et tunneli tehnilisi lahendusi pole võimalik nii pikalt - 15 aastat - ette näha, sest tehnika muutub ja uueneb pidevalt. "Minul ei ole aimu, millised tehnilised lahendused saavad 2030. aastal olema tunnelis," ütles Amberg ja lisas, et seepärast ei ole ka võimalik tunneli täielikku kogukulu välja arvutada.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: Äripaev

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele