„Me räägime siin peaaegu kuuest Egiptuse püramiidi kogusest materjalist,“ ütles ehitusinsener ja Amberg Grupi president Felix Amberg Tallinna-Helsingi tunneli ehitamise kohta.

- Tallinna-Helsingi tunnel
- Foto: FinEst Linki esitlus
Tunnelite suurim probleem on väljakaevatud materjal, küsimusi võib tekitada ka jäägi transport ja ladestamine, lisas ta.
Ajaleht Pealinn vahendas, et Ambergi sõnul on nii suure projekti puhul probleemiks kindlasti saarte ehitamine, sest seal peab logistika olema väga paigas. „Kõik, mida kaevandatakse ja ehitatakse, peab liikuma laevadega ühest kohast teise," selgitas Amberg ja lisas, et küsimus ei ole betooni vajaduses, vaid infrastruktuuris, ka näiteks elektris, mis peab olema juba olemas, kui kaevandama hakatakse.
Ambergi sõnul on oluline mõista, et tunneli tehnilisi lahendusi pole võimalik nii pikalt - 15 aastat - ette näha, sest tehnika muutub ja uueneb pidevalt. "Minul ei ole aimu, millised tehnilised lahendused saavad 2030. aastal olema tunnelis," ütles Amberg ja lisas, et seepärast ei ole ka võimalik tunneli täielikku kogukulu välja arvutada.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Äripaev
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.