Ligi veerand sajandit Soome ja Eesti vahel kiirlaevaliiklust korraldanud Lindaliini AS müüs mullu maha oma mõlemad reisikatamaraanid ja kontorihoone.

- Linda Line'i katamaraan.
- Foto: Andras Kralla
Viimane katamaraan viidi eelmise aasta lõpus uuele omanikule üleandmiseks BLRT Grupi sadamasse Koplis, kirjutab Õhtuleht.
Lindaliini AS kasutas varem Tallinna-Helsingi liinil Linda Line Expressi kaubamärgi all kaht kiirkatamaraani, millest esimene müüdi veebruaris Koreasse ja alates sellest räägiti peatsest uue laeva liiniletulekust. Veeteede ameti andmetel aga kustutati ettevõttele kuulunud teinegi katamaraan Eesti laevaregistrist mullu detsembris.
Mõni kuu tagasi müüs Lindaliin maha ka oma kontorihoone Ädala tänavas, mille uus omanik on juba 800 000 euroga müüki pannud, kirjutas väljaanne.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Lindaliin läks 2014. aastal saneerimisse, mille käigus kanti maha 7,26 miljoni euro väärtuses nõudeid. Allesjäänud nõuded ajatati saneerimiskava järgi kümneaastasele makseperioodile.
Lindaliinist 80% kuulub äriregistri andmeil valdusfirma Linda Line Shipping OÜ kaudu Timo Sasile ja Jaanika Rohulale; 11protsendine vähemusosalus on ka Enn Rohulal.
Autor: Äripaev
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.