• 04.01.18, 14:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas logistikaäri müüki automatiseerida?

ACE Logistics Estonia on kasutusele võtnud uue e-keskkonna, kus klientidel on ise võimalik veohindu kalkuleerida ja mis võimaldab teenuse müüki efektiivsemaks muuta. Müügi automatiseerimisest kõneleb ettevõtte müügi- ja turundusjuht Martin Raud juba 26. jaanuaril Tallinna lennujaamas toimuval logistikaseminaril.
ACE Logistics Estonia müügi- ja turundusjuht Martin Raud.
  • ACE Logistics Estonia müügi- ja turundusjuht Martin Raud.
  • Foto: ACE Logistics Estonia
ACE Logistics on aastaid panustanud oma tegevuse automatiseerimisse ja efektiivsemaks muutmisesse. Viimase suurema uuendusena ongi kasutusele võetud e-keskkond, kus kliendid saavad ise kiirelt ja mugavalt veohindu kalkuleerida. Uus keskkond on aidanud ettevõttel oma müügiprotsesse automatiseerida.
Müügi- ja turundusjuht Martin Raud räägib 26. jaanuaril logistikaseminaril kogemusloo sellest, kuidas e-keskkonda arendati, klientideni viidi ja milline on olnud mõju müügitulemustele.
Tulekul
Logistikaseminar Tallinna lennujaamas ja ringkäik Magnetic MRO angaaris toimub 26. jaanuaril. 
Soodushind 129 eurot + km kehtib kuni 21. jaanuarini (k.a.).
Vaadake täpsemat kava SIIN ja registreerige SIIN.
 
Lisaks jagab seminaril oma kogemusi Pipedrive müügijuht Gustavo Costacurta Bianco, kes kõneleb rahvusvahelise müügimeeskonna ja –strateegia rajamisest.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Teenuste müügist räägib lähemalt rahvusvahelise kogemusega eksportöör ja koolitaja Jakob Saks.  
Päeva viimase ettekanne teeb aga lennukite hooldusteenuseid pakkuvad Magnetic MRO müügijuht Andres Uusoja, kes kõneleb sellest, kuidas ta on ettevõtte teenuseid edukalt piiri taga müünud.
Toimub ka ringkäik Magnetic MRO angaaris

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele