• 27.12.17, 10:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eriveo võimalused laienemas

Eriloaga on meie teedele lubatud kuni 52tonnised ümarpuitu vedavad veokid. Eelnõu, mis laiendaks regultasiooni teistelegi veoliikidele, tõstab küll ettevõtete konkurentsivõimet, kuid tekitab järelevalve osas kahtlusi.
Eriloaga on teedele lubatud kuni 52tonnised ümarpuitu vedavad veokid.
  • Eriloaga on teedele lubatud kuni 52tonnised ümarpuitu vedavad veokid.
  • Foto: Raul Mee
Praegu kehtiva seaduse järgi tohib Eesti teedel sõita kuni 44 tonni kaaluva veokiga. Eriloaga on teele lubatud kuni 52tonniseid autod, mis veavad töötlemata ümarpuitu. Riigikogu majanduskomisjoni algatatud eelnõuga laiendatakse praegust töötlemata ümarpuidu eriveole kehtestatud regulatsiooni teistelegi veoliikidele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele