Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eriveo võimalused laienemas
Eriloaga on meie teedele lubatud kuni 52tonnised ümarpuitu vedavad veokid. Eelnõu, mis laiendaks regultasiooni teistelegi veoliikidele, tõstab küll ettevõtete konkurentsivõimet, kuid tekitab järelevalve osas kahtlusi.
Eriloaga on teedele lubatud kuni 52tonnised ümarpuitu vedavad veokid.
Foto: Raul Mee
Praegu kehtiva seaduse järgi tohib Eesti teedel sõita kuni 44 tonni kaaluva veokiga. Eriloaga on teele lubatud kuni 52tonniseid autod, mis veavad töötlemata ümarpuitu. Riigikogu majanduskomisjoni algatatud eelnõuga laiendatakse praegust töötlemata ümarpuidu eriveole kehtestatud regulatsiooni teistelegi veoliikidele.
Moodsad laolahendused sisaldavad lisaks digitaalsele tarkvarale ning robottõstukitele pool- ja täisautomaatseid riiulisüsteeme, tornladusid ning komplektseid turvalahendusi, mis lahendavad kogu ettevõtte siselogistika. Willenbrock Baltic OÜ projektijuht Jaan Viita rõhutab, et oluline on vaadata siselogistikat tervikuna, sest vaid nii saab välja töötada maksimaalset kasu toova terviklahenduse.