Finantsplaneerimisel on lähtutud eeldusest, et kaubaveomaht Eesti Raudtee infrastruktuuril on 12,9 mln tonni, st 6% rohkem kui 2017. aastal.
Investeeringuid tehakse kokku 33,5 miljoni euro ulatuses.
2018 aasta investeeringud näevad ette Tapa-Narva raudtee renoveerimist, sh kiiruse tõstmist kuni 135 km/h ning mugavama teenuse pakkumiseks ehitatakse ümber ka Narva vaksalihoone. Samuti planeeritakse Tapa-Tartu raudtee kiiruse tõstmist kuni 135 km/h.
Jätkatakse Riisipere-Turba raudtee ehitamise ettevalmistusi, samuti minnakse edasi Tallinn-Keila-Paldiski projekti raames Keila-Riisipere kapitaalremondi ning liiklusjuhtimissüsteemi kaasajastamisega.
“Meie järgmise aasta investeeringute kava on suunatud rongiliikluse kvaliteedi ja ohutuse parandamisele nii Paldiski kui Narva suunas selleks, et parandada kauba- ja reisirongide läbilaskevõimet ning samuti on meile valitsuse poolt ülesandeks antud Riisipere – Turba raudtee taastamine,“ kommenteeris Eesti Raudtee juhatuse esimees Erik Laidvee pressiteates.