• 14.12.17, 15:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Raudtee plaanib järgmisel aastal teenida 63 miljonit

AS Eesti Raudtee nõukogu võttis täna vastu 2018. aasta eelarve, mille kohaselt planeeritakse ettevõtte tuludeks 63 miljonit eurot ning kuludeks 54 miljonit eurot, teatas ettevõte.
Erik Laidvee
  • Erik Laidvee
  • Foto: Veiko Tõkman
Finantsplaneerimisel on lähtutud eeldusest, et kaubaveomaht Eesti Raudtee infrastruktuuril on 12,9 mln tonni, st 6% rohkem kui 2017. aastal.
Investeeringuid tehakse kokku 33,5 miljoni euro ulatuses.
2018 aasta investeeringud näevad ette Tapa-Narva raudtee renoveerimist, sh kiiruse tõstmist kuni 135 km/h ning mugavama teenuse pakkumiseks ehitatakse ümber ka Narva vaksalihoone. Samuti planeeritakse Tapa-Tartu raudtee kiiruse tõstmist kuni 135 km/h.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Jätkatakse Riisipere-Turba raudtee ehitamise ettevalmistusi, samuti minnakse edasi Tallinn-Keila-Paldiski projekti raames Keila-Riisipere kapitaalremondi ning liiklusjuhtimissüsteemi kaasajastamisega.
“Meie järgmise aasta investeeringute kava on suunatud rongiliikluse kvaliteedi ja ohutuse parandamisele nii Paldiski kui Narva suunas selleks, et parandada kauba- ja reisirongide läbilaskevõimet ning samuti on meile valitsuse poolt ülesandeks antud Riisipere – Turba raudtee taastamine,“ kommenteeris Eesti Raudtee juhatuse esimees Erik Laidvee pressiteates.

Seotud lood

Uudised
  • 21.12.17, 10:13
Eesti Raudtee allkirjastas Eesti Raudteelaste Ametiühinguga kollektiivlepingu
AS Eesti Raudtee ja ERAÜ kirjutasid eile, 20. detsembri õhtul alla 2018. aasta kollektiivlepingule, mis lubab järgnevaks aastaks palgatõusu ning töötingimuste paranemist.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.05.25, 14:15
Millised on laonduse trendid täna ja tulevikus?
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Viimased uudised

Uudised
  • 30.05.25, 11:57
Eestist saab nüüd Lux Expressiga Palangasse ja Klaipėdasse
Uudised
  • 30.05.25, 11:35
Vestlusring | Ökonomist: USA tollitariifide trall tuleb Eestis tarneahela juhtimisest lihtsalt välja tõsta
Iga päev tuleb uusi uudiseid ja neid võiksid töösturid jälgida
Uudised
  • 30.05.25, 11:28
Kirjade ja pakkide saatmise hind tõuseb 1. juulist
Uudised
  • 30.05.25, 11:00
Air Balticu uue tegevjuhi kohale on üle 40 huvilise 30 riigist
Ajutine tegevjuht usub, et viie aasta pärast on Air Balticu lennukipark kaks korda suurem.
Uudised
  • 30.05.25, 01:04
Eesti mängib transpordisektori kliimakohustuste täitmisel tulega
Fossiilkütuste osakaal on hoopis kasvanud, ETS2 kardetakse enne valimisi nagu tuld: iga tegemata jätmine saab ühel hetkel karistatud.
Uudised
  • 29.05.25, 15:43
Liiklus Sauga–Pärnu 2+2 ehituslõigul suunatakse uuele trassile
Uudised
  • 29.05.25, 15:33
Hoiatus: sotsiaalmeedias levib valeinfo juhilubade väljastamisest Eestis
Uudised
  • 29.05.25, 14:32
Eesti parim tarneahelajuht 2025 on snäkitootja Ellyt Talv
Antsla vallast Võrumaal on loodud globaalne tarneahel! Ellyt Talv edendab ka Vietnami põllumajandust luues farmeritele tarneahela Euroopasse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Logistikauudised esilehele