• 14.12.17, 15:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Raudtee plaanib järgmisel aastal teenida 63 miljonit

AS Eesti Raudtee nõukogu võttis täna vastu 2018. aasta eelarve, mille kohaselt planeeritakse ettevõtte tuludeks 63 miljonit eurot ning kuludeks 54 miljonit eurot, teatas ettevõte.
Erik Laidvee
  • Erik Laidvee
  • Foto: Veiko Tõkman
Finantsplaneerimisel on lähtutud eeldusest, et kaubaveomaht Eesti Raudtee infrastruktuuril on 12,9 mln tonni, st 6% rohkem kui 2017. aastal.
Investeeringuid tehakse kokku 33,5 miljoni euro ulatuses.
2018 aasta investeeringud näevad ette Tapa-Narva raudtee renoveerimist, sh kiiruse tõstmist kuni 135 km/h ning mugavama teenuse pakkumiseks ehitatakse ümber ka Narva vaksalihoone. Samuti planeeritakse Tapa-Tartu raudtee kiiruse tõstmist kuni 135 km/h.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Jätkatakse Riisipere-Turba raudtee ehitamise ettevalmistusi, samuti minnakse edasi Tallinn-Keila-Paldiski projekti raames Keila-Riisipere kapitaalremondi ning liiklusjuhtimissüsteemi kaasajastamisega.
“Meie järgmise aasta investeeringute kava on suunatud rongiliikluse kvaliteedi ja ohutuse parandamisele nii Paldiski kui Narva suunas selleks, et parandada kauba- ja reisirongide läbilaskevõimet ning samuti on meile valitsuse poolt ülesandeks antud Riisipere – Turba raudtee taastamine,“ kommenteeris Eesti Raudtee juhatuse esimees Erik Laidvee pressiteates.

Seotud lood

Uudised
  • 21.12.17, 10:13
Eesti Raudtee allkirjastas Eesti Raudteelaste Ametiühinguga kollektiivlepingu
AS Eesti Raudtee ja ERAÜ kirjutasid eile, 20. detsembri õhtul alla 2018. aasta kollektiivlepingule, mis lubab järgnevaks aastaks palgatõusu ning töötingimuste paranemist.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele