Kuigi Tartu bussihankel omavahel, aga samas ka üheskoos GoBusi võidu vastu sõdivatest konkurentidest üks sai teise üle jälle ühe kohtuvõidu, ei pruugi sellest kasu olla, sest GoBusi võit kehtib edasi, kirjutab Äripäev

- Linnaliinibuss Tartus
- Foto: Raul Mee
Tartu ringkonnakohtust tulid täna otsused bussihanke peale esitatud kolme kaebuse kohta. Palju vaidlusi tekitanud hange oli ka ettevõtja Aivo Pärna ja abilinnapea Valvo Semilarski kinnipidamise üks põhjus.
Kuigi kohus rahuldas Hansa Bussiliinide kaebuse, ei pruugi ettevõttele sellest suurt kasu olla, sest GoBusi hankevõidu kinnitas ringkonnakohus igati õiglaseks.
Asja iva on selles, et hanke tulemuste väljakuulutamise järel on mitu korda muutunud teisele ja kolmandale kohale platseerunute järjekord – kord Hansa Bussiliinid ees ja Eesti Buss taga, siis jälle vastupidi.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Äripaev
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.