• 09.11.17, 11:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Euroopa lennuliiklusässad arutavad taristu digiteerimist

Sellel nädalal Tallinnas toimuval Euroopa lennundustaristu digiteerimise konverentsil tutvustatakse Euroopa lennuliikluse korraldamise üldkava ja selle tähtsust „Ühtse Euroopa Taeva“ kontseptsioonis, teatas majandus- ja kommunikatsiooniministeerium.
Kadri Simson Euroopa lennundustaristu digiteerimise konverentsil
  • Kadri Simson Euroopa lennundustaristu digiteerimise konverentsil Foto: MKM
Ühtlasi otsitakse vastust küsimusele, kuidas tagada lennuliikluse korraldamise üldkava ja Euroopa lennundusstrateegia edukas koostöö.
„Kiirelt areneva tehnoloogia ajastul on digitaalsete lahenduste kasutamine möödapääsmatu ja enesestmõistetav. Kuid erinevate süsteemide koostoime sellistes ülemaailmsetes valdkondades nagu lennundus kätkeb endas nii suurt potentsiaali kui ka erakordselt keerukaid lahendamist vajavaid probleeme. Eesti kogemus digisfääris on tohutu väärtusega ning eesistumise raames on meil võimalus neid kogemusi Euroopaga jagada ja uusi lahendusi leida,“ sõnas majandus- ja taristuminister Kadri Simson konverentsi avamisel.
Konverentsi raames toimub lisaks eelpool mainitule ka lennunduse uue digitaalse ajastu väljakutsete ja võimaluste mõttevahetus valdkonnaliidritega, koos arutatakse SESARi projekti rolli lennunduse digiteerimises.
Lennundustaristu digiteerimise konverentsi osavõtjateks on aeronavigatsiooniteenuse osutajad, tootjaorganisatsioonid, lennuväljade käitajad ja lennuettevõtjad, lennundusspetsialistid ning neid ühendavad organisatsioonid ja kutseliidud, poliitikakujundajad ja Euroopa Liidu institutsioonide esindajad, rahvusvaheliste organisatsioonide (EUROCONTROL, EASA, ICAO, CANSO) ning teiste rahvusvaheliste partnerite esindajad, liikmesriikide esindajad, meedia.
Üritus toimub Eestis Euroopa Liidu Nõukogu eesistuja korraldatavate ürituste raames ning korraldajateks on Eesti ning Euroopa Komisjon koos avaliku ja erasektori partnerluses ühisettevõte SESAR JU, kes on  ka Euroopa lennuliikluse korraldamise üldkava täideviija.Projekt SESAR (Euroopa lennuliikluse uue põlvkonna juhtimissüsteemiga seotud teadusuuringute ja arendustegevuste projekt) kui ühtse Euroopa taeva algatuse tehnoloogiasammas on loodud eesmärgiga ühtlustada ja ajakohastada lennuliikluse korraldamist (ATM) Euroopas. Projekti eesmärgiks on töötada välja tulemuslik lennuliikluse korraldamise taristu, mis võimaldab lennutransporti ohutult, keskkonnasõbralikumalt ja soodsamalt käitada ning arendada.Ühtse Euroopa taeva algatuse eesmärk on Euroopa õhuruumi killustatust vähendades suurendada lennuliikluse korraldamise ja aeronavigatsiooniteenuste tõhusust. Käimasolev algatus on oma olemuselt üleeuroopaline ja avatud ka naaberriikidele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele