• 14.09.17, 09:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Emalaevaga robotid läbivad Omniva testi

Juuli keskel alustati spetsiaalse kaubiku ning Starshipi pakirobotite testimist Tallinna äärelinnas Kakumäel. Kuna Eesti inimesed eelistavad pakke kätte saada anonüümselt, on väikepakkide vedamiseks mõeldud pilootprojekt “Robovan” pälvinud kiidusõnu.
Tagumist kaldteed kasutavad robotid kaubikusse sisenemiseks, välja sõidavad need külgukse kaudu.
  • Tagumist kaldteed kasutavad robotid kaubikusse sisenemiseks, välja sõidavad need külgukse kaudu.
  • Foto: Andres Haabu
Mercedes-Benz Vans ja Starship Technologies tutvustasid säärast emalaeva kontseptsiooni 2016. aasta septembris, idee ühendab kullerkaubiku eelised autonoomse pakiroboti omaga. Prototüübina esitletud Sprinter on mobiilne laadimis- ja transpordikeskus kaheksale robotile.

Seotud lood

Uudised
  • 20.09.17, 15:21
Omniva logistikakeskuse ehitab NOBE ja Eventuse konsortsium
Nordecon AS kontserni kuuluva ettevõtte Nordecon Betoon OÜ (brändinimi NOBE) ja Eventus Ehitus OÜ konsortsium sõlmis Omnivaga lepingu 13 000 m2 pinnaga logistikakeskuse ehitamiseks Tallinna külje alla Rae valda, teatas Nordecon.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele