Tagumist kaldteed kasutavad robotid kaubikusse sisenemiseks, välja sõidavad need külgukse kaudu.
Autor: Andres Haabu
Juuli keskel alustati spetsiaalse kaubiku ning Starshipi pakirobotite testimist Tallinna äärelinnas Kakumäel. Kuna Eesti inimesed eelistavad pakke kätte saada anonüümselt, on väikepakkide vedamiseks mõeldud pilootprojekt “Robovan” pälvinud kiidusõnu.
Mercedes-Benz Vans ja Starship Technologies tutvustasid säärast emalaeva kontseptsiooni 2016. aasta septembris, idee ühendab kullerkaubiku eelised autonoomse pakiroboti omaga. Prototüübina esitletud Sprinter on mobiilne laadimis- ja transpordikeskus kaheksale robotile.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Logistikauudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.