• 07.09.17, 13:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reisijad veedavad bussi meelelahutuskeskuses 4,38 miljonit tundi aastas

Lux Expressi busside meelelahutuskeskuste populaarsus on reisijate seas järjest enam kasvanud ning praegu vaadatakse ainuüksi ühe päeva reiside jooksul keskmiselt 12 000 tundi filme, teatas bussiettevõte.
Reisijad veedavad bussi meelelahutuskeskuses 4,38 miljonit tundi aastas
  • Foto: Lux Express
Lux Expressi kommertsjuhi Märt Sibriku sõnul on kaasaegne tehnoloogia bussisõidu nauditavamaks muutumisele kõvasti kaasa aidanud ja reisijad selle hästi omaks võtnud. “Meie filmiriiulil tehakse päevas üle 65 000 kliki ja kui Kantar Emori uuringu andmeil vaatab eestlane pisut rohkem kui kolm tundi televiisorit päevas, siis meie oma keskmiselt kahe tunniga reisija kohta, mis aasta aastalt kasvab, jõuame varsti järele. See näitab, et bussisõiduga kaasnev mugavus ja meelelahutuse võimalus on muutunud reisijate jaoks igapäevaseks ja ootuspäraseks,” tõi Sibrik välja.
Aasta jooksul on Sibriku sõnul võimalik vaadata Lux Expressi meelelahutuskeskustes ligi 200 uut filmi ja kuulata 2000 erinevat laulu. Kõige rohkem kasutatakse busside meediakeskusi just suvisel perioodil, mil ka reisijate arv on turismihooaja tõttu tavapärasest kõrgem.
Sõitjate seas on Lux Expressi busside meelelahutuskeskuste kõige menukamateks filmižanrideks just lastefilmid ja komöödiad. 2017. aasta seni kõige vaadatumaks filmiks eestlaste seas on olnud väikestest pahalastest kõnelev animatsioon “Despicable Me” ja vene keelt kõnelevate inimeste hulgas komöödia “All About Men” (“??? ? ????????”). Muusikaeelistuste osas on reisijate vaieldamatuks lemmikuks Norra produtsent Alan Walkeri pala “Sing me to sleep”, mida on kuulatud rohkem kui 3500 korda.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Sibriku sõnul on bussireiside ajal suur menu ka Eesti filmidel. “Näiteks mängufilmi “Sangarid” vaatas esimese kahe nädala jooksul, kui see meie meelelahutuskeskuses saadavale tuli, koguni 14 000 sõitjat,“ tõi Sibrik näite. Läbi aegade vaadatuimaks Eesti filmiks on Lux Expressi bussides olnud tema sõnul “Klassikokkutulek”, mis on saanud kokku 42 000 vaatamist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele