Kui odavlennufirmade kontseptsioon aastate eest välja tuli, ei uskunud selle edusse peale ettevõtete endi mitte keegi. Arvati, et kitsad istmed ning suures karjas pardale tormamine ei hakka inimestele iial meeldima, kirjutab Äripäev.
Globaalne lennundusturg on hiiglaslik ning seetõttu on seal levivad trendid olulised ka majanduse laiemat käekäiku silmas pidades. Ja selgub, et mida aasta edasi, seda rohkem võtavad võimust odavlennufirmad – eelmisel aastal ületas reisijate arv esmakordselt miljardi piiri. Kokku lendas möödunud aastal lennukiga 3,7 miljardit reisijat.
Odavlennufirmade peamine eelis on see, et need pakuvad lennuvõimalust ka inimestele, kes varem mõtlesid, et lendamine on vaid rikastele.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Äripaev
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.