• 07.08.17, 13:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Elektrimootorite renessanss

Elektrimootor leiutati varem kui sisepõlemismootor. Enne esimest maailmasõda olid elektri jõul edasiliikuvad autod üsna populaarsed ja neile kuulusid kõik kiirusrekordid. 20. sajandi alguses olid 38% Ameerika autodest elektrimootoriga.
Liini alla jõudes ühendab veok automaatselt end liinide külge, seisma jääda selleks ei tarvitse.
  • Liini alla jõudes ühendab veok automaatselt end liinide külge, seisma jääda selleks ei tarvitse.
  • Foto: Scania
Siis tuli odav nafta ja sisepõlemismootorid sõid elektriautod välja. Nüüd, 100 aastat hiljem hakkab fossiilkütuste aeg otsa saama. Üks asi on nafta hind, teine aga lõiv, mida planeedi kliima on pidanud maksma heitgaaside atmosfääri paiskamise eest. Ja lisaks räägitakse, et väga kauaks naftat enam ei jagu ka.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele