• 07.08.17, 13:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Elektrimootorite renessanss

Elektrimootor leiutati varem kui sisepõlemismootor. Enne esimest maailmasõda olid elektri jõul edasiliikuvad autod üsna populaarsed ja neile kuulusid kõik kiirusrekordid. 20. sajandi alguses olid 38% Ameerika autodest elektrimootoriga.
Liini alla jõudes ühendab veok automaatselt end liinide külge, seisma jääda selleks ei tarvitse.
  • Liini alla jõudes ühendab veok automaatselt end liinide külge, seisma jääda selleks ei tarvitse.
  • Foto: Scania
Siis tuli odav nafta ja sisepõlemismootorid sõid elektriautod välja. Nüüd, 100 aastat hiljem hakkab fossiilkütuste aeg otsa saama. Üks asi on nafta hind, teine aga lõiv, mida planeedi kliima on pidanud maksma heitgaaside atmosfääri paiskamise eest. Ja lisaks räägitakse, et väga kauaks naftat enam ei jagu ka.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele