• 26.06.17, 10:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bunker Partner teenis korraliku kasumi

Mereteenuseid pakkuv Bunker Partner kasvatas müügitulu üle kahe korra ning teenis ka korraliku kasumi.
Laeva punkerdamine.
  • Laeva punkerdamine.
  • Foto: Harro Puusild
Äripäeva infopanka jõudnud ettevõtte majandusaasta aruandest selgub, et merelaevade punkerdamisega tegeleva Bunker Partner OÜ müügitulu kasvas 2016. aastal 143 protsenti, 15,85 miljoni euroni (võrreldes eelneva aastaga). Ärikasum suurenes 77 938 euro võrra, 307 801 euroni.
Mullu töötas ettevõttes keskmiselt 2 inimest, võrreldes eelneva aastaga suurenes see näitaja ühe võrra. Käive töötaja kohta kasvas 21 protsenti, 7,93 miljoni euroni. Keskmine brutotasu oli 1075 eurot kuus.
„2017. aastal planeeritakse laiendada oma tegevust. Põhieesmärkideks on teenindustaseme jätkuv parandamine ja positsiooni tugevdamine rahvusvahelisel turul, mis aitab vähendada tegevuskulusid ja muuta äritegevus kasumlikumaks,“ kirjutab ettevõte tegevusaruandes. 

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ettevõtte omanikud on Anton Voronkov ja Ilja Krivoshein. Kummagi osalus on 50 protsenti. Eelmisel ja üle-eelmisel aastal firmast dividende ei võetud.
Põhjalikumalt saab tutvuda firma majandustulemustega Äripäeva infopangas

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele