• 07.02.17, 10:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Post kaebas konkurendi peale

Kojukande konkurents on nii karmiks läinud, et riigifirma Eesti Post üritab konkurentsiameti abiga oma põhirivaalile Express Postile selgeks teha, et nad käituksid nii, nagu turgu valitseva ettevõtte seisund ette näeb, kirjutab Äripäev.
Juhatuse liikme Asi Arumeele sõnul soovitakse võrdset konkurentsi.
  • Juhatuse liikme Asi Arumeele sõnul soovitakse võrdset konkurentsi.
  • Foto: Meeli Küttim
Eesti Post esitas 21. jaanuaril konkurentsiametile kaebuse linnapiirkonnas perioodika kojukandeturul turgu valitseva Express Posti peale, mis ei käitu seaduslikult, sest veab samasse kontserni kuuluvaid väljaandeid tunduvalt soodsamalt kui teisi väljaandeid.
Eesti Post tõi kaebuses välja kolm punkti, kus Express Post on nende arvates rikkunud konkurentsiseaduse paragrahvi 16 nõudeid – et Express Post kohtleb äripartnereid ebavõrdselt nii kojukande kui ka tellimuste vastuvõtmise turul ning rakendab ebaõiglasi hinnatingimusi.
Eesti Posti juhatuse liikme, logistikadivisjoni juhi Ansi Arumeele kinnitusel konkureerivad nad Express Postiga kolmes postiteenuse põhivaldkonnas: perioodika kojukandel, perioodika tellimuste vastuvõtmisel ja kirjateenustes. „Postiteenuste turud on Eesti väiksuse tõttu väga piiratud ja need on languses ehk turumaht jääb vähemaks ning konkurents aina pingestub. Me esitasime kaebuse, sest tahame, et turuosalistel oleksid võrdsed tingimused, et me mõlemad käituksime samade reeglite järgi,“ põhjendas Arumeel kaebuse esitamist.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Pikemalt loe Äripäevast.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele