Bussifirma juht läheks Berliini lennukiga ning tööstusfirma juht näeb kaubaveoks suurt eelist autotranspordil Via Baltika kaudu, aga millised eelised on Rail Balticul, küsib Äripäev. Kui kõik Tallinnast Berliini sõitmise viisid joonele panna, siis milline võidab – vastuse annab Äripäeva artikli lõpus olev interaktiivne graafik.

- Berliin, Potsdamer platz
- Foto: Julia-Maria Linna
Lux Expressi juhatuse esimees Hannes Saarpuu eelistab Berliini sõita lennukiga, sest see on kiireim võimalus.
„Vastates küsimusele, kuidas sõidaksin Berliini, siis vastus on ühene – sõidan lennukiga. Sõidan lennukiga ka siis, kui kunagi peaks valmima Rail Baltic. Reaalne näide tänasest päevast – kui peaksin minema ühepäevasele ärireisile, siis on edasi-tagasi lennupileti hind umbes 130 eurot, sealhulgas on üks lendudest otselend,“ märkis Sarapuu.
Rongipileti hind oleks Sarapuu arvates distantsi arvestades kallim.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Loe kogu artiklit
Äripäevast.
Autor: Kaisa Gabral, Viivika Rõuk
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.