• 12.01.17, 11:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lufthansa jäi ilma Euroopa suurima lennufirma tiitlist

Iiri odavlennufirma Ryanair on tõestanud end väärilise vastasena teistele Euroopa lennufirmadele, kirjutab AeroTime, lükates esikohalt seni turgu valitsenud Lufthansa.
Lufthansa kaotas oma positsiooni Euroopa suurima lennufirmana Ryanairile.
  • Lufthansa kaotas oma positsiooni Euroopa suurima lennufirmana Ryanairile.
  • Foto: Erik Prozes
Lufthansa vedas 2016. aastal 109,7 miljonit reisijat, Ryanair, kes meelitab kliente odavate lennupiletitega, aga 117 miljonit. Võrreldes eelmise aastaga on Ryanairiga reisijate arv kasvanud 15%.
Ka teised Euroopa odavlennufirmad kasvasid eelmisel aastal kiiresti: Wizz Air kasvatas reisijate arvu 2015. aastaga võrreldes 19% jagu, 22,7 miljonini. Skandinaavia ettevõte Norwegian Air Shuttle vedas eelmisel aastal kokku 29 miljonit reisijat, mis tähendas 14-protsendilist kasvu 2015. aastaga võrreldes.
Karmile konkurentsile vaatamata on Lufthansa endiselt Euroopa suurim lennukompanii käibe poolest, sest opereeritakse rohkem pikamaalende kui konkurendid ning toitlustus ja õhusõidukite hooldus majandatakse samuti ise.

Artikkel jätkub pärast reklaami

www.aerotime.aero

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele