Konteinerrong, mis saadeti Yiwu Xi jaamast teele 1. jaanuaril, peaks eeldatavasti jõudma Barkingu jaama Ida-Londonis 18. jaanuaril, kirjutab Railway Gazette.
- Konteinervagunid Duisburgi jaamas Saksamaal. Foto: DB
Kui eelmise aasta lõpul saadeti samast Ida-Hiina Zhejiangi provintsist, Yiwu linnast esimene rong Riiga, siis käesoleva aasta algul katsetatakse rongi saatmist otse Londonisse.
Teenust korraldab Yiwu Timex Industrial Investment Co, mis on veoteenuseid Euroopasse pakkunud 2015. aastast alates: Hiinast Duisburgi Saksamaal ja Madridi Hispaanias. Suurbritannia on kaheksas riik ja London 15. linn, mis lisatakse Hiina – Euroopa raudteevõrgustikku. Hiina ettevõtte partner Suurbritannias on One Two Three Logistics, mida toetab Brunel Project Cargo.
12 000-kilomeetrine trass jookseb läbi Kasahstani, Venemaa, Valgevene, Poola, Saksamaa, Belgia, Prantsusmaa ja Eurotunneli. Konteinerid laaditakse 1520 mm rööpmelaiusega raudteele ümber Hiina – Kasahstani piiril ning Euroopa laiusega rööbastele Valgevene – Poola piiril. Kui esimene katse õnnestub, pannakse rongid Hiina ja Inglismaa vahele sõitma kord nädalas kolmeks-neljaks kuuks, et hinnata turgu.
Teenuse sihtturuks peetakse kallimate kaupade saatjaid, kelle tootevalikus on näiteks autoosad, elektroonika ja toit. Samuti pakub see odavamat alternatiivi lennutranspordile saadetiste puhul, mis ei ole tootmise hilinemise tõttu jõudnud planeeritud laevale ja millel ei ole võimalik oodata järgmise laeva väljumist.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.