• 07.11.16, 13:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tee kasutamise eest tuleb maksta

Kui tahame paremaid teid ja puhtamat õhku, siis peab selle eest maksma hakkama, kirjutab majandusministeeriumi transpordi arengukava töörühma liige Andres Peets.
Tee kasutamise eest tuleb maksta
  • Foto: Andres Haabu
Varakevadel andis valitsuse pressiteenistus teada, et kaalutakse Tallinna–Tartu maantee Kose–Mäo lõigu neljarajaliseks ehitamist. Septembrikuus teatas majandus- ja kommunikatsiooniministeerium, et esimese, 15kilomeetrise lõigu ehitus on planeeritud 2019. aastasse. Tänases suurte ideede puuduse ajajärgus mõjub see uudis päris ergutavalt.
Aga miks ainult Tartu maantee, miks ainult Mäoni? Miks ei võiks meie riikliku tähtsusega teed olla neljarajalised täismahus nii Tartu, Narva kui Pärnu suunal?
Loe tervet arvamuslugu Äripäevast.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele